nedelja, 30. september 2007

welcome to my world :)

Zadnje čase je pač trend, da se piše blog... Hja, kaj pa naj :-) Torej sem tudi jaz postala ena izmed njih... one of the members of a club, al kako že... no kakor koli :-) verjetno je (pravijo) najtežje začeti... pa da vidimo, kako to gre... some posts, some photos kmalu, kakopak...

se vidimo tukaj!

kisses, Mankica*

6 komentarjev:

You'll see me in your dreams! pravi ...

Mankica, da ti izkažem dobrodošlico na blogu s prvim komentarjem :D

Vsi bomo po moje z veseljem brali tvoje dogodivščine!

Lp, Urši

mankica pravi ...

thx ;)
tudi jaz spremljam tvoje dogodivščine je pa precej zanimivo pisat blog...no ja, bomo vidli, kako bo ;) hihi

Ivan Ž. pravi ...

you're one of us now ;)

mankica pravi ...

hihi, yup ;)

Miro pravi ...

Welcome to the club!

mankica pravi ...

thx :))