sobota, 20. september 2008

Dobrodošli v svet vilinskih sanj!


Živjo! Zadnje dni sem se potepala po Krakovu, zato se tudi na blogu ni kaj dosti dogajalo... A zdaj sem že nazaj in tole so me Dobre vile prosile takoj, ko sem se včeraj vrnila ... :) Posredujem njihovo sporočilo ;)


"Samo še dvakrat se vidimo. Letošnja sezona na ArtMarketu se bo kmalu končala! Samo še danes in naslednjič (če nam bo le vreme naklonjeno) smo tam... Seveda, in tudi danes bomo na Šuštarskem mostu letele razigrane Dišeče dobre Vile in Male Gozdne Vile ter čarobni zvezdni prah posipavale na vse sanjače! Točno tam, kjer so doma raznobarvni metulji, najbolj skrite sanje, dišeče rožice, hecne kokoške - in mnogo tistega, ki očara ... ;)

©Spogledljivke - Pikčaste kokoške. :)

Upam, da se kmalu vidimo! Danes je ravnopravšnja sobota za sprehod po naši prestolnici! Pridi pogledat! Danes, od 9h do 16h sredi Šuštarskega mosta. Ne bo ti žal. Obljubim! ;)"


Anhilna Lorinten! (krasno srečo po vilinsko)

Vila Rozina

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Mankica :) Vedno ko vidim mojo kokosko, ki mi visi v avtu se nate spomnem :)