ponedeljek, 29. september 2008

Indonesia here I come ...

Še nekaj ur me loči od potovanja na moj najljubši konec sveta! Jutri odpotujem v mojo Azijo. Tokrat na indonezijski konec - v svet, kjer so doma krasni ljudje ... Komaj že čakam! In tudi oglasim se kaj z novimi dogodivščinami ... ;)

Se slišimo. Kmalu!


Do tedaj pa želim zares kra
sen dan!


mankica

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Srečno pot in lepo vreme! jaz pa se v indonezijo odpravljam Marca...

CarJob pravi ...

Srecno!

Jošt Franko pravi ...

uživaj in srečno!

mankica pravi ...

@Luka hej! Jaz sem trenutno v Yogyakarti, jutr se odpravljam na Sulavezi. Kmalu se oglasim kaj na blogu! tudi s fotkami, ce bo le sreca :)

@Job, hvala :)

@Jost, ja, tukaj je super. poleg krasnega vremena (drzim pesti, da ostane tako) je Azija res se ena tistih destinacij, ki jo preprosto obozujem :) se v kratkem javim kaj na blogu!

JanaGitana pravi ...

Hejla.
Kako je kaj? Upam, da je tam res malo lepše vreme. Shanghai si namreč ne more zmislit ali bi deževalo ali sijalo sonce, tako da je kar nekaj vmes.
Javljaj čim bolj kako je Indonezija. Gledala sem namreč letalske karte iz Shanghaia v Indonezijo in so zelo poceni, torej je velika verjetnost, da se ob priliki premaknem tja. Torej veliko blogaj, tudi če zaenkrat brez slik. Če pa pišeš kakšne mejle, pa me kar vključi!
Lepo potovanje in veliko dogodivščin!!!! Javi se kaj.
j

Jus Medic pravi ...

Wohoooo super :D res krasen konec sveta!!.... cakamo slikice hehe...

Tud sam se odpravljam za 1 mesc v azijo spet ampak šele 21.nov :D kok tezko cakam.....

Veliko lepih dogodivscin ti zelim in fotk :)

lp