četrtek, 30. oktober 2008

I Feel. Green. Today.


Danes se skrivamo nekje pod sivimi oblaki. Veter nam šviga skozi lase in jih mrši na vse strani. Luže jutranjega deževja se še niso povsem posušile, ob pločnikih pa zlati drevesni listki še kar čakajo, da jih večerni veter odpihne na drugi konec mesta. Kolesarjev na ulicah skoraj ni več, vse več pa je tistih večernih sprehajalcev ob Ljubljanici, ki mislim pustijo svojo pot ... danes sanjam, da je vse zeleno. Danes sanjam zeleno. Danes čutim vsa tista prostrana riževa polja, med katerimi zvečer slišiš čričke. Vsa tista polja, med katerimi se v soncu lesketajo bilke in plapolajo v smeri vetra z vzhoda ... pa četudi bo jutri še en siv dan. Verjamem, da nas kmalu preseneti sonce.

Rice fields. Near Ubud - Bali. October 2008.

mankica

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Prfektna slikca, bi se ti kar pridružil ;) Sem pa sam prejšnji viken odpeketal nad oblake, da sem se naužil sonca. Bilo je magično.

uros pravi ...

joj pogresam indonezijo, zihr se bom se vrnu tja. ti pa predlagam da se naslednjic odpravis se malo naprej od lomboka. flores je precudovit!!!

Anonimni pravi ...

Krasen vpis in fotka. =)

mankica pravi ...

@urošg. hvala!! :) ja, sej včasih je treba malo kam pobegniti, pa čeprav na sprehod v bližnji gozd, med hribe ali pa samo na domači vrt :)

@uros, ja, tudi meni je bila indonezija krasna! toliko neverjetnih izkušenj, toliko krasnih ljudi. nekako se mi zdi, da me azija ne more razocčarati. zato se vedno vračam nazaj :) sicer pa sem slišala, da je flores res čudovit, toda zdaj na žalost nisem imela več časa. se pa tudi jaz zagotovo vrnem nazaj v tiste kraje. je resnično še toliko za videti :)

@mju, hvala!! :))

Iva pravi ...

ti, a to je foto by v. k.? :)

mankica pravi ...

hehe. če izvzamemo kadriranje in postavitem modela + nastavitve na fotkiču ... ja, priznam, v.k. je avtorica. pritisnila je na sprožilec in zares zadovoljna sem s končnim izdelkom! :))