petek, 16. januar 2009

Kaj me osreči ...


Street art. Grafiti. Stickerji. Stencili. Ko me pozdravljajo po Ljubljani. Vsepovsod. Samo videti jih moraš znati.


Zek grupa (zapečatili so tudi tale avto) so samo eni izmed mnogih. Aj lajk! A lot!

mankica

5 komentarjev:

Goro pravi ...

tud sam imam rad stickerje in grafite, oboji imajo izjemne dimenzije družbenega odziva. ja, Zek so Slovenci, imaš pa še Space Invaderja, ki je v bistvu na kar nekaj placih po LJ, a je tako vkomponiran v arhitekturo, da je precej prikrit, pa Rone 84 je znan s svojimi kanglami barve (tud Slovenec), men so kul še Ash, M-City in The London Police iz Amsterdama :) hehe, te slednji so se že precej skomercializirali in svoje stavritve za denar zrišejo na papir :S bila pa je neka razstava Street Art v MGLCju pred 2,5 leta. Koncept je bil čist zgrešen - street art postaviti v muzej!! Neustrezno! Bila pa je izjemna paša za oči.

Sicer pa fotke, Mankica :) ... vidi se, da imaš zelo rada žive barve, kar uspešno poskušaš doseči s predoziranjem svetlobe v fotko, tako postanejo barve toksične. Izjemno vpadljivo! kul.

mankica pravi ...

Rok, dobrodošel na mojem blogu in hvala za obsežen komentar :)

Ja, grafiti so res ena veja umetnosti - no, sama jo smatram za umetnost - ki me popelje v totalno druge sfere. V bistvu obožujem vse, kar je povezano s street artom, saj se mi nekako zdi, da gre za spontanost ujeto v nekem prostoru, na ogled širšim množicam in hkrati neponovljivo stvaritev, ki jo bodo morda že jutri prepleskali s svežo barvo.
Ja, Space Invader je povsod po Ljubljani, ampak ga dejansko ne vidiš, če ga ne gledaš, ker je precej skrit. Najbolj fascinantno je, ko določene avtorje vidiš po celem svetu in potem rečeš samo še kapo dol, ker imajo tako super ideje. Obey Giant ali pa Banksy sta le dva med mnogimi..

O ja, barve. Super so! Imela sem obdobje, ko nisem čutila slik drugače kot črnobelo, ampak zdaj se moje barve vračajo. In to mi je všeč! Predvsem zato, ker se mi zdi, da moj svet trenutno živi le v barvah. :)

Anonimni pravi ...

Dobre vile sem poznala, tvojega foto bloga pa ne še....navdihujoče!!! Čutiš barve in to mi je blizu. BRAVO!

mankica pravi ...

Matilda, dobrodošla! Joj, hvala!! :) ja, barve ... kaj bi brez njih. življenje naredijo tako super mavrično.
Upam, da se na moj blog vrneš še kdaj! ;)

Anonimni pravi ...

To pa zagotovo, zdaj si v mojih dnevno priljubljenih;-)veza je pa seveda fensismensi!