sobota, 21. marec 2009

The Spring.


Vračam se pred računalnik in nazaj v življenje. :) Več kot en teden sem takole ležala v postelji z gripo in skozi luknjice žalozij le gledala, kako krasni so dnevi zunaj ... Danes sem končno spet na nogah in skačem po stanovanju, gledam skozi okno, kako veter vztrajno premika sveže oprano perilo, ki se suši zunaj, kako se sosedova muca podi za pisano žogico, ki jo je dobila bohvekje in kako na travniku že rastejo zvončki ... Naslednjega tedna, ko bom lahko vonjala in opazovala spomladanske barve in oblike, se že nadvse veselim!

mankica

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Verjamem, kako tečno je potem preživljati dneve, ko že misliš da si ok, ampak se malo premakneš in si utrujen.

Kaj pa smučanje, ki si ga dobila za nagrado je že bilo?

Anonimni pravi ...

ah, jaz sem pa vsa posmrkana danes parkirana v posteljo in mi je neskončno dolgčas! zadnje dni sem vztrajala na pomladnem "sončku", pa me je v resnici prepihalo in prezeblo do kosti.

pazi, da ne boš šla prezgodaj ven, ker skozi okno dnevi zgledajo super lepi, pa se je treba kar toplo obleči!

a spet prav slišim, da spet slišim "hobota"?! i like it ;))

mankica pravi ...

Uroš, ja, upam, da sem se zdaj dokončno pozdravila in da bom naslednji teden že v svojem elementu :)

Ja, smučanje ... to nagrado bomo pretopili v eno drugo potovanje, tako da me Francija na smučkah letos ne bo vidla, me bo pa vidla kakšna druga država ;)

mankica pravi ...

Ula, ja, res je videti super, ampak menda je res zeloooo mrzlo. Tako samozavestna še nisem, da bi šla ven. Mogoče grem jutri po 10 dneh na kratek sprehod, oblečena kot pozimi. Saj veš, zdaj je zadnje, kar si želim, da bi spet zbolela... Držim pesti, da se čim prej pozdraviš**

Ja, Hobo it is!!! ;)) hihi.

Daniel Adam pravi ...

I really like this picture ; )

mankica pravi ...

Daniel Adam, thanks for your comment! :)) And welcome to visit my blog again! ;)