nedelja, 26. april 2009

1984.

... se je pisalo leto, ko so se prvič pojavili na odrih bivše Juge. Danes, 25 let pozneje, se zdi, kot da obstajajo že večno. Večno v spominih, danes že ostarelih pankerjev. Pa ne samo njih, tudi njihovih otrok, ki jih obožujejo prav toliko kot so jih nekoli njihovi starši. "Teksti so bili slike čustvenih stanj. V večini komadov smo šli v drugačne teme, teme izgubljenosti, strahov, občutka tesnobe, stvari, ki jih doživlja odraščajoč najstnik, ki je nekoliko zmeden. Zato so se mladi verjetno poistovetili z nami," mi je nekoč povedal Igor Dernovšek.

Trip in vijolice.

Trip in vijolice v očeh.


Luna in zvezde,
mesto in luči
oblak prekril je nebo,
v sobi je temno.
Niet.


mankica

p.s.: to so moje prve koncertne fotke :)

11 komentarjev:

Žan Kuralt pravi ...

druga, peta in predzadnja so super. ne rečem da ostale niso kul :)

mankica pravi ...

Žan hej! hvala :))

Sašo pravi ...

druga in predzadnja. Čist vredu so ;)

uros pravi ...

aha, kvalitetno si obdelala marolta :)) meni najljubša predpredzadnja, roka ;)

mankica pravi ...

@Sašo, hvala ;)
@Uroš, ja, bi me mogu videt, kako sem skakala tam naokoli :D jih ene parkrat dobila po glavi od zadaj, k so eni tok not padli :))) hvala. ;)

Žiga Gričnik pravi ...

Super fotke! Najbolj sta mi pa 1. pa 6.

mankica pravi ...

Hej Žiga!

Hvala :)) prvič fotkala koncert in sem kar precej zadovoljna z nastalim :) glede na to, da se s takšnimi svetlobnimi pogoji še nisme srečala prej.

Goro pravi ...

sploh se ne vidi, da si prvič fotkala koncert. Druga je, kar se tiče barv, zelo v tvojem slogu, bi rekel :) prva je tud zelo sporočilna, sicer je tip fotke (s pozo pevca), ki ne daje občutka, da gre za punk musko, ampak bolj ...em... Coldplay :) sicer mi je zelo všeč... mah, na splošno dobra serija! res.

mankica pravi ...

Rok, hvala :) hvala za lepe besede in obsežen komentar. Super! Taprvo sem naredila tudi v čb in je prišla super. Ampak se mi nekak ni zdelo primerno, da jo dam zraven, ker je serija kot celota kul takšna kot je. Tnx še enkrat ;)

Unknown pravi ...

tvoje prve koncertne fotke....and they are pretty good too!

Žiga Gričnik pravi ...

Uh, če je pa prvič, potem pa še ena pohvala več!