sobota, 11. april 2009

Najdaljšamiš.

Menda po Ljubljani naokoli stopiclja najdaljša miš! Hja, tudi jaz nisem verjela, dokler je nekega jutra nisem videla na poti v službo ... :)

mankica

11 komentarjev:

anahribar pravi ...

a ni hud grafit. meni se tudi dopade

mankica pravi ...

eeeeee ja, ful je super. ampak ker ga nikakor ne moreš celega ujet v objektiv ... :))) če pa že, potem se pa nič ne vidi, ker je tako od daleč. hehe

uros pravi ...

a takole zgleda, ko miško odkrije miškica :))

mankica pravi ...

in se ustraši lastne pojave. hehe. ;) hecam se.
... hm ali ko odkrije miško miška. oh, kakšna besedna zmeda :)

Goro pravi ...

Bil zraven, ko si jo ujela :) Kot ti ob mojem klopotcu :) Fajn fotka. Mankica, dej nam pokaži kaj več fotk grafitov, mene to fuuul zanima! Sva se že pogovarjala.

mankica pravi ...

Rok, jup, najdaljša miš na poti. hihi ;)
joj joj, bom res enkrat naredila eno tako serijo grafitov. ampak se kar ne spravim zraven, ker imam tolko slik :)) ampak obljubim, da bom! prav? ;)

Tomaž pravi ...

In kje točno se skriva tale miš?

Ninchk pravi ...

Tomaž, če greš od Ljubljanskega dvora ob Ljbuljanici proti Prešercu.

Mankica, res je luškan grafit :) Jz sem ga tut mogla takoj pofotkat iz vseh kotov ta prvič, ko sem ga vidla. Je popestril že tko lepo sončno jutro :)

mankica pravi ...

Tomaž, dobrodošel na mojem blogu, upam, da se vrneš še kdaj! :)

Tale miška pa kar vztraja tam na eni rumeni hiši (zraven Filharmonije) na levem bregu Ljubljanice, če, kot je povedala Ninchk, greš v smeri proti Prešernovem spomeniku ob Ljubljanici. Sem pa pred nekaj dnevi vidla še eno na Trubarjevi (naprej od falafla in trgovine "Napou zastojn"), greš proti Taboru in pred eno slaščičarno, ki je na vogalu.

Polona pravi ...

sweet! ta miška je tudi meni en najljubših grafitov =))

Eva pravi ...

Ni je več. :( Prepleskali so jo.