torek, 22. september 2009

It's happy time.



Pretekli teden je bil verjetno eden mojih najsrečnejših v zadnjem letu. Ne samo da sem praznovala rojstni dan, za darilo sem si tako rekoč podarila diplomo z odliko, s katero sem zaključila svoj študij. In toliko stvari se je dogajalo, da enostavno ni bilo časa za nič drugega kot za sončne dneve. In najboljše prijatelje. In tiste male reči, ki osrečijo.
In raznobarvne svečke. In slastne torte. In slavje. In čin-čin! Šampanjec iz prekrasnih pikčastih roza kozarčkov. In vseh tistih prelepih pozornosti. In prekrasnih velikih rumenih sončnic. In čestitk, lepih želja in misli. In sreče, ki me (je) obdajala vse naokoli. Takšne stvari naravnost obožujem! In hvala vsem, ki me imate radi. In hvala vsem, da vas lahko imam rada!

V soboto sta me na ArtMarketu Ana in Mišo razveselila s polnim pekačem slastnih čokoladnih in bananinih muffinov ...

... in veliko steklenico šampanjca.

Toliko vrst tortic (in vse so bile zame!) že dolgo nisem jedla. :)

Prijatelji pa so mi pričarali zares magično vzdušje ...


mankica*

10 komentarjev:

ana pravi ...

Vesele stvari za vesele ljudi. Od veselih ljudi :)

Ula pravi ...

Manki, ponosni smo nate!

Zirh kšn kos torte zame čuvaš ;P Al pa muffin v najlepšem yummydanishdesign kartončku ;))

Pridna bodi ;*

nežna in kreativna pravi ...

zakon si :D

Žiga Gričnik pravi ...

Vse najboljše in iskrene čestitke za diplomo! :)

Romana pravi ...

tudi od mene vse naj naj, in cestitke za vse uspehe v tem letu, pa se na mnoge, ki pridejo!

Spela pravi ...

Sanjsko praznovanje rojstnega dne!

matilda pravi ...

Dobila si fensišmesni mafine (privilegiranka:-)). Čestitke za diplomo in seveda tudi za rosjtni dan (no, ta je neizbežen).Cin Cin na vile!!!!

mankica pravi ...

@Ana, hihi. Se strinjam!! :)

@Ula, hvalaaaa za tako lepe besede! Poljubčki :*

@Anja, tenks ;)

@Žiga, hvala hvala za vse lepe čestitke!!! :)

@Romana, hvala. Ja, dejansko se že prav veselim prihajajočih izzivov in držim pesti, da se tvoje želje o uspehih uresničijo ;)

@Špela, resnično! Zelo lepo je bilo.

@Matilda, ohhhh. Bili so tako zelo slastni (in ne samo slastni, temveč tudi videti so bili odlično!). Yum yum. :) In hvalaaaa za čestitke in lepe misli!!!

Unknown pravi ...

u, waw.čestitke! Za rojstni dan in za diplomo! bodi tk nasmejana še naprej:) pa upam, da se še kje kdaj srečamo...

malea pravi ...

Vse najboljše Mankica, čestitke za diplomo in veliko vsak tako veselih dni v naprej! :)