petek, 25. december 2009

Božično čofotanje.

Oh, končno bom lahko čofotala po lužah! In verjeli ali ne - deževnega božiča se še nikoli nisem tako veselila kot letos! :)


Naj bodo tudi vaši prazniki popolni!

mankica

7 komentarjev:

Sašo pravi ...

Novi? :)

Hvala za lepe želje. Enako!

UrosG pravi ...

Prfektni škorenjčki :D Sicer pa tako je prav, imeli se bomo tako kot si sami naredimo, škoda jamrati zaradi dežja.

mankica pravi ...

@Sašo, jaaaa :)) hvala tudi tebi! ;)
@Uroš, se strinjam. Zelo!! Pomagati kaj dosti tako ali tako ne moremo, tak da brezveze se sekirati glede vremena ... sicer je pa vsak svojega veselja kovač (če malo priredim pregovor) ;) hihi

Anonimni pravi ...

Oila!

Čestitke za odličen blog (meni en najljubših)!

Glede vremena in kovačije se pa strinjam :)

Srečno 2010!

Lp, Katja

mankica pravi ...

Katja, pozdravljena na mojem blogu! In hvala za tako lepe besede, si me zelo razveselila!

Tudi tebi vse lepo v prihajajočem letu. Naj bo zares prečudovito!

Mankica

Spela pravi ...

Škornji so že fajn, ampak tepih pa raztura (imam takega v dnevni sobi) Pa mi je še vedno najljubši...če bi morala, bi ga kupila še enkrat :)

Uživaj v škorenjčkih, jaz imam črtaste :D

mankica pravi ...

Ja, jaaaa. Tepih je super! Tudi jaz ga imam že nekaj let in ga ne zamenjam za nič na svetu!
In škorenjci ... ohh, kako super je skočiti v lužo ... ;))