petek, 1. januar 2010

Prelepa si Ljubljana!

Takole je videti Ljubljana dan po prestopu v novo leto. In ker sem že lani objavila fotke naše okrašene prestolnice, naj bo letos LJubljana v slikah nekoliko drugačna. In ker ni prav nič drugače okrašena kot lani (le tu in tam je še kakšen okrasek več, vse več pa je stojnic s hrano in pijačo, zraven pa vse več ljudi), vam jo prestavljam tako, kot jo vidim letos jaz - v 'bokeh' stilu, na katerega me je pred časom spomnil eden od fotografskih prijateljev. In ja, Ljubljana je še vedno prekrasna!

My home town day after New Year's Eve. The capital of Slovenia is beautiful as always. But because I've posted some photos of the streets of it last year already, I'm presenting you it this year in bokeh style. And yes, I'm sure Ljubljana is still one of the most beautiful cities in the World!

Ljubljanski grad. Ljubljana's Castle.


mankica

8 komentarjev:

Spela pravi ...

Če bi bila tako okrašena Ljubljana, bi mi bila bolj všeč (iskreno povedano). Sicer so pa tele fotke fenomenalne...sicer nimam pojma, kako se to naredi, mi je pa všeč ;)

mankica pravi ...

Hehe. Špela, hvala! :) Ko sem sredi decembra prišla s potovanja, sem se jezila nad našimi vrlimi oblikovalci (al kdorkoli je pač že dekoriral Ljubljano), da kaj so naredili iz naše prestolnice ... no, zdaj sem se že sprijaznila, da pač tako je in če le ne bi bilo vsako leto isto, bi bilo verjetno lepo ... :) hihi.

Vanja pravi ...

Kako je lahko grdo obenem tudi lepo! :) Dobro si tisto grozoto pretvorila v lepoto. Srečno!

Luka pravi ...

Kul! Prav rokerske fotke Mankica!

UrosG pravi ...

Sem že parkrat razmišljal o out of focus fotkanju prazničnih okrasitev, pa zgleda ni bilo dovolj poguma ;) Dobro je izpadlo tole in upam, da me ne bo realnost preveč razočarala. Sicer so pa za Elino važne le lučke.

mankica pravi ...

@Kameleonka, hvala. Čeprav je Ljubljana lepa, ko je okrašena, ampak to, kar so naredili letos z dodatnimi okraski in nekimi rdečimi lučkami ... nekak se mi je zdelo, da bi bilo treba narediti pač en štos iz tega :) da ne objavljam vsako leto enakih motivov :))

@Luka, hvalaaaa!! :)

@Uroš, hehe. Sem doma rezljala in pripravljala "filtre", potem pa hitro švignila v mesto fotkat in je bilo prav zabavno.
Elini bo Ljubljana zagotovo všeč! Pa saj ni tako slabo, le enako kot lani + še nekaj dodatnih okraskov (ki pa reees ne pašejo zraven).

Julie pravi ...

Če človek živi v drugih mestih po Sloveniji, je nad tako Ljubljano navdušen :) Ko bodo vsa mesta tako načičkana se bom delala pametno katero je lepše...
Drugače pa čestitke na prečudovitem bokeh-u, ki ga sama še kar ne znam nardit (kljub vsem tutorialom) :)
Pa srečno!

mankica pravi ...

Julie, hehe. Tudi jaz sem bila prvo leto, ko so jo tako okrasili, ampak vsako leto je enako in se skorajda že malo naveličaš. No ja, ampak kakorkoli že pogledaš, je ljubljana v decembrskem času čarobna.
Hvala za lepe besede. Jaz sem se malo igrala in rezljala različne oblike. mogoče ti bo tale link prišel prav: http://www.diyphotography.net/diy_create_your_own_bokeh

Tudi tebi vse lepo v tem letu, ki se je prav fino začel! ;)