sreda, 24. marec 2010

Kaj me osreči.

Raznobarvna pročelja avtobusov, ki se s svojimi kreativnimi (oglaševalskimi) podobami vozijo po Ljubljani. In ne samo, da popestrijo utrip mesta, ko jih vidim, me spravijo v resnično dobro voljo.

Creative and colourful Ljubljana bus advertising. They make me happy.

mankica

4 komentarji:

Žiga Gričnik pravi ...

Nekatera, kot tale npr, so res zanimiva, vendar sem jih že videl nekaj, ki so bila res bolj "kr neki". Brez neke oglaševaske kreativnosti, ki bi ti znala prodati izdelek. So pa zanimive, ker malo poživijo monotonost mestnega prometa.

mankica pravi ...

ja, se strinjam s tebo, da so nekateri res obupni. ampak se mi pa zdi, da je vse več tudi takšnih, ki te dejansko pritegnejo. zdi se mi, kot da oglaševalci vse bolj tekmujejo, kdo bo boljši :)

Žiga Gričnik pravi ...

Ja res je. V teh časih so pogruntali, da so pozitivne in zanimive stvari tiste, ki jih potrebujemo in nas pritegnejo.

Unknown pravi ...

"Najbolš" je reklama za gavrilovič pašteto :D