ponedeljek, 10. maj 2010

Polaroid.

Včeraj sem dobila tale totalno kul polaroidni fotoaparat. Kako neskončno me je razveselil, ko mi je dedi podaril nekoč svoj najnovejši Polaroid 1000, ki je bil za časa njegove mladosti res nekaj posebnega, danes pa je zaradi svojega retro pridiha prav tako izjemen. Polaroid z bliskavico! Ki je ponovno tako zelo in! Komaj že čakam na nove instant fotke. Najprej pa še film nabavit. Ve kdo, kje bi ga lahko kupila?

My grandpa gave me yesterday his old (but a brand new for me) Polaroid 1000 camera and made me soooo happy! Polaroid is in again and I can't wait to start taking photos with it. But the biggest problem at the moment is to get a film for it. Does anybody know where to find it?

mankica

6 komentarjev:

CrniSC pravi ...

eBay bi znal kaj ponudit.

mankica pravi ...

stane hej. hvala, bom pobrskala po ebayu. prav škoda, da jih je tako težko dobiti.

Valter Kranjc pravi ...

Foto Tivoli je imel. Sedaj pa ne vem, če imajo še.

mankica pravi ...

valter živjo in dobrodošel an mojem blogu! huh, hvala. bom poklicala ali šla pogledat še v foto tivoli! hvala za info! :)

Gregor pravi ...

Kolikor vem so nehali izdelovat tudi filme za Polaroid. Tako bo nabava verjetno precej težka... Bi pa bil vesel videt kake fotke izpod tvojega očesa s to mašinco. :)

Denis Zupan pravi ...

Mankica, mene bolj zanima tista "canvas" na desni. Imaš kakšno fotko v celoti? Kje si nardila?