sreda, 23. junij 2010

Hišice iz kart.


Odletela sem med oblake. Tja, kjer ptički čivkajo iz zraka in tja, kjer se veter podi nad njihova krila. Poletela sem tja, kjer se sonce daleč za grajskim hribom prebuja in tja, kjer so še tako velikanske stavbe videti kot hišice iz kart. Opazovala sem avtomobile, ki se kot figurice premikajo po cestah, označenih z belimi in rumenimi črtami, in opazovala sem jutranje pozdrave mimoidočih ljudi, ki so se odpravljali v službo. Tokrat so bili prav vsi majhni in povsem enaki - vsi so kot majhne raznobarvne pikice prečkali zebro, se ustavili pri bližnjem prodajalcu rogljičkov in za s sabo zaprli nihajoča vrata službe, nato pa izginili v hišice iz kart ... to je moj pogled na(d) mojo Ljubljano.



I have flown away ... above the clouds, where only birds can become your best friends. I've seen magical scenes of my beautiful hometown where big buildings looked like houses made of cards and people became just small dots wondering around. This is the way I see Ljubljana from above. And I love it. And this post is for all of my friends around the world who haven't visited Slovenia yet. It's beautiful, isn't it? ;)

mankica

13 komentarjev:

Ula pravi ...

Iiii, letela si. Druga mi je tko lepaaa!

mankica pravi ...

ula, hvalaaa! :) mene je cela ljubljana totalno impresionirala, ko sem jo videla od zgoraj. in kako zelena je! zares prekrasna.

Denis Zupan pravi ...

Res super fotke, čeprav bolj kot iz kart, bi rekel Lego kock.:) Me je kar prijelo, da bi se vkrcal v enega od balonov. :)

mankica pravi ...

denis, sem tudi jaz mislila napisati da iz lego kock, ampak se bile v vetru videti, kot da so iz kart.
hehe, res prekrasen je pogled izpod oblakov in mi smo imeli res super dan, se je nebo odprlo in sonce posijalo.

jaka vinsek pravi ...

Joooj.. druga slikca mi je blazno všeč.. če bi mogoče tist stric manjkal bi blo še bolje.. ampak super mi je..
Morm si sam tut enkrat balon privoščit.. more bit res noro.. !

jaka

špela zajc pravi ...

Hudo!
Pa res so lepe fotke, men so prav vse všeč!!

Uživaj,
Špela

pegaso pravi ...

Ufff, kako si mi obudila spomine. Iz balona je res tako lepo, da bom takoj pogledal in si rezerviral en polet.

vesna pravi ...

res je lepa, naša Ljubljana;)

Vanja pravi ...

Amejzing! Iz zraka je še lepša.

mankica pravi ...

waaaa, kako ste me razveselili z vsemi komentarji! hvala vsem!

@jaka, hvala, it means a lot! polet nad mestom je res totalno super. čeprav ni ravno poceni (cca 100 evrov na osebo), pa se zelo splača. jaz sme bila totalno šokirana, kako lepa je ljubljana od zgoraj :)

@špela, hvala!!! :) lepo, da si se oglasila!

@pegaso, hehe. ja, res je fajn letet z balonom in ko je lep dan je fantastično.

@vesna, se strinjam! in to poleti, pozimi, iz tal in iz zraka! :)

@kameleonka, hehe. res je čisto drugačna.

Maja pravi ...

Uau, kar kurja polt mi je šla po koži!! Tako je Ljubljana še bolj pravljična!

matilda pravi ...

BJUJUJUJUJUTIFUL!

Irena Jurečič pravi ...

Čudoviti posnetki, čestitam! In jaz gledam balone vsak dan skozi okno pisarne. No, v enem od teh si bila tudi ti in fotkala, fotkala...