nedelja, 5. september 2010

Zmaga.

Ta slika, ki sem jo pred nekaj dnevi naredila sredi Prešernovega trga, kjer je imel uradni javni trening, mi je tako simpatična, da sem jo enostavno morala prilepit na blog. Pa še Zavec ostaja (poleg današnjih košarkarjev, ki so danes zmagali) velik slovenski športni junak. Ubranil je naslov svetovnega boksarskega IBF prvaka. Bravo, Mr. Simpatikus!
I took this photo few days ago in the centre of Ljubljana where Dejan Zavec had official boxing training. I love the photo so much that I simply need to post it on my blog. Zavec is professional Slovenian boxer who became IBF Welterweight Champion. Yesterday he defended the title. Keep up the good work, Mr. Simpatikus!

mankica

2 komentarja:

Žiga Gričnik pravi ...

Ob pravem trenutku si ga ulovila - "Kaj jz?" Nekaj takšnega mi deluje njegov izraz na obrazu pa še prst obrnjen proti sebi :)

mankica pravi ...

Žiga, res sem imela srečo! Pa še edina fotografinja sem bila v tistem trenutku tam - vsi so nekaj naokoli skakali in tadrugega boksarja fotkali.
Hehehe, ja tak hecen izraz ima. Kot da se sprašuje, a jaz bom moral boksat?! :))) hehe.