torek, 27. september 2011

Art Dialog: koncertna fotografija.


Ker je danes ravno pravi dan za muziko. In ker so moji koncertni večeri zabukirani šele v prihodnjih dneh, je čas za prijeten pozno popoldanski pogovor. Danes ob 18.30 me je Center urbane kulture Kino Šiška povabil v goste. Da bi z gostom po moji izbiri v okviru Art Dialoga - cikla pogovorov vizualnih ustvarjalcev - debatirala o koncertni fotografiji. Izbrala sem Žigo Koritnika, ker je enostavno edino pravo ime koncertne fotografije pri nas in ker je vzor za mnoge fotografe mlajše generacije. Zelo se že veselim tega večera. Zato vas prisrčno vabim, da pridete naokoli. Obljubim, da sem za Žigo pripravila zanimiva vprašanja. In ne pozabite tudi na vtise s koncertov, ki sem jih sama Pod odrom ujela nedavno.

Center for Urban Culture Kino Šiška invited me to be a guest at their cycle of talks about visual art called Art Dialog. And I accepted invitation. It will be great challenge for me. As a young concert photographer (check out my work on my blog Pod odrom - Under the Stage) I had to choose another photographer which will be my interviewee. I didn't have to think long to choose Žiga Koritnik, one of the best (if not the best!) concert photographer in Slovenia. We are going to talk about Concert Photography today at 18.30 at Kino Šiška. And I promise I prepared nice questions for Žiga. It is going to be a nice evening! Be there or be square! ;)

mankica

Ni komentarjev: