ponedeljek, 1. oktober 2007

still in Ljubljana ;)

Ja, še malo pa grem... in komaj že čakam. hm, dejansko sploh ne morem dojet, da bom po dolgem poletu v nedeljo že tam. kako zelo noro. so pa cele štale še pred odhodom, ker je toliko stvari še za uredit pa rada bi dokončala delo v službi, oddala vse intervjuje, ki sem jih na uredništvu obljubila pa se je vse zakompliciralo, ker je tako težko tele slovenske zvezdnike dobit in uskladit njihove urnike pa moje. No ja, saj bo. Upam. Jutri se slišim z Aleksandrom Mežkom, da naredimo še intervju pred mojim odhodom, pa tudi on odpotuje potem nazaj v Anglijo....
aja, pa moj plan je, da si spakiram vse že v sredo, ker drugače bo kot lani za v Malezijo... vse zadnji dan... ja, in tega resnično ne maram. Pa še avto je treba peljat na servis, ker mi sklopka drsi pa ne bi rada, da ostanem kje sredi avstrijske avtoceste na poti na dunaj...in da zamudim let. no way!!


Tuki pa je še fotke od lani...




Se vidimo. kmalu ;-) Zdaj pa lahko noč Ljubljana in dobro jutro nov dan,

mankica

Ni komentarjev: