petek, 5. oktober 2007

Asia here I come ...

Hej! Še zadnje oglašanje iz Ljubljane pred odhodom tja daleč... v bistvu so se zadnji dnevi odvijali tako zelo hitro, da v bistvu ne dohajam najbolj. Glavno pa je, da sem vse, kar sem imela z opravit, opravila pravočasno in berz večjih stresov :-) še dobro. Intervjuje napisala, za Klub štipendistov, katerega predsednica sem pred časom postala, sem tudi uredila vse zadeve, pa na faksu sem se zmenila s profesorji, da bom pač manjkala, ker grem za en mesec malo raziskovati azijski trg (tko baje rečemo (bodoči) tržniki). No kakor koli. Sem pa izjemno prijetno presenečena, ker je letos na faksu veliko bolj 'skulirano' in kul, še bolj kot je bilo lani... morda pa se je sedaj dokončno končala tista prvotna selekcija in nas bodo dejsnko začeli dojemati kot baje-da-bodoče-intelektualce. Končno! Je pa zanimiva tale blogovska izkušnja... pri enem predmetu na faksu bomo imeli kot del obveznosti za opravljen predmet tudi to, da bomo blogali. Ja. Kako kul kajne? Vsak bo moral napisati daljši sestavek, kolegi pa bodo komentirali, razpravljali in podajali mnenja o aktualni zadevi.... hja, tudi študij je lahko zabaven ;-) Nič, dragi moji. Kmalu odhajam na pot. A se še (pre)kmalu vrnem - verjetno mi bo full full hitro minilo. Ja, pa tudi pogrešala vas bom, kako le ne!! Aja... kmalu se kaj oglasim z drugega konca sveta. Pa tudi kakšna fotka pade. Itak! :-) tkole nekak bom izgledala tam na ulicah, kjej bom lovila neverjetne trenutke te krasne Azije.



Foto by: Miha Žlindra (photo.net/photos/mzlindra)
...Miha, da ti nardim mal reklame ;-)



Do tedaj pa .... lahko noč Ljubljana, dobro jutro Bangkok!

Mankica

Ni komentarjev: