torek, 9. oktober 2007

Bangkok dream ...

okej. upam, da mi bo koncno uspelo uplodat vsaj kaksno fotko, glede na to, da je tale blogger stran v tajscini pa racunalnik je tako zelo noro pocasen, da ze pol ure cakam, da se zloada ena fotka :)

no anyway... zdaj sva ze v Chiang Maiu, jutri greva na izlet po tradicionalnih vaseh pa v neko jamo...in bomo vidli, kaj vse nam bodo se pripravili :) pri teh tajcih res nikoli ne ves. le to,. da te bodo na vsak nacin okoli prinesli za bilo kaj. tu je pac vse biznis. seoglasim. kmalu. do takrat pa, lahko noc Chiang Mai, cudovito popoldne Ljubljana!
evo, koncno fotke!! juhu!


streets in bangkok ...






mala, ki se je igrala na letaliscu. in mi pozirala, da je joj :)

Mankica

p.s. cas na netu mi bo ravnokar potekel in mi je uspelo zloadat samo dve fotki . groza. upam, da bo naslednjic boljse :) bom probala it v kaksen drug internet cafe.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Hello Manki!

Upam, da uživata in da se imata skrajno lepo!!!

Sotipkač M.

mankica pravi ...

hehe. Sotipkac M. imava se full fino. no pa saj vidis iz mojih porocanj... hihi. kmalu pride se kaksna fotkica.. da bo bolj nazorno :)
sicer pa hvala za komentar!! :))

se beremo. kmalu. :)

m.