sreda, 19. december 2007

moje ...


moje najljubše prijatejice! ...na klepetu ob čaju, ki se iz pol ure zavleče v dve uri in sprehod ob Ljubljanici, ki v pravem pomenu pomeni "šnofanje" po stojnicah in ugibanje, zakaj zavraga ima stojnica s 'pljeskavicami' in dobro zapečenimi klobasami, napis, da bodo jutri stregli v tangicah in nekaj v stilu "moški striptiz v sredo ob 19.13" ... a kdo ve, če se je to res zgodilo? :)) jaz nisem imela časa it pogledat, če se držijo svojih obljub ;) hehe.
...in vse izjave, ki padejo na račun že preteklih dogodkov in kuhan vinček pri Zlati ribici. Novice, novičke in vse tiste drobne malenkosti, ki se zgodijo. Včerajšnji večer je bil res čaroben ... ko smo se končno uspele dogovoriti in si vzeti čas samo za nas. V tem hitečem svetu je kar težko. Ja, ker so rokovniki z obveznostmi že tako popisani ... in ker .... ah. Moja novoletna zaobljuba je, da si najdem vsaj en dan v tednu, ko se lahko posvetim samo svojim prijateljicam.
Kako zavraga se Carrie, Samanthi, Mirandi in Charlotte uspe dobiti vsak dan? Poleg vsega pa še živijo v NYC? hja... živijo, ne samo v New Yorku, temveč tudi v televiziji! (ja, ja, V tv :))
Eh ja, nam pa se uspe zmeniti le na vsake toliko časa, pa še to vedno nismo vse ... tudi včeraj je del naše 'babje' družbice manjkal. Eva nekje v daljnem Maroku, Mateja v svojem hitečem svetu ... Pa tudi Jelka in Katerina ... Rada vas imam!
Oh, kako raznežena sem danes... ;) ampak res mi veliko pomenijo.


Barbara, Nina, jaz in Anja na vinčku sredi lučkaste Ljubljane, slikane kar z mojo naj naj Nokio ;)


mankica

2 komentarja:

Iva pravi ...

ej un štos s tangicami in postrežbo zgoraj brez je bil že lani! to je popoln nateg - zmer piše, da bo ta stvar "jutri"! po moje računajo na to, da bo folk itak tok kuhanga vina spil, da bo kr sam od sebe vidu go go plesalke.

mankica pravi ...

ja čist bedno pol ... buuuuu. jst sm pa ob unem napisu "moški striptiz ob 19.13" zraven pa je prilepljen list hot dog za ..evra, samo še čakala, kdaj bo pršu kakšen freeezzzing dog glede na mraz... ;) :D :D