sobota, 9. februar 2008

Welcome to Africa!

Agandi! ... Ali raje: KONČNO INTERNET!!! :)) okej, po enem tednu mi je končno uspelo priti do interneta... tukaj ves čas meče elektriko ven. pa vode ni. pa interneta ni.... v glavnem... super mega. No, mogoče bi lahko bila prav zaradi teha bolj 'hvaležna' za vse dobrine, ki so doma na voljo..? no, kakorkoli že. Po moje, da bo bolj smiselno, če kar prilepim kakšno fotkico, kot pa da pisarim in na dolgo in široko razlagam, kaj se dogaja :)


Iva and me under mango tree in front of our hostel
when we came to Uganda last week.



Zebras on the road... i mean in Africa ;) yep, black and white...



Se slišimo! Kmalu. (no, tukaj je čas tako ali tako relativen...).

Do takrat pa, dober dan Slovenija, dober večer Afrika!


the muzungu mankica


2 komentarja:

Alenka Čož pravi ...

blagor enim ane!!! :) uzivajta punci, pa se naprej tako pridno porocaj - spremljam ;)

lp

mankica pravi ...

hehe, lenči, jup, malo sem šla pokukati na drugi konec sveta ;)
upam, da mi kmalu uspe objavit še kakšno fotkico, ker internet je, interneta ni, internet je ... :))