četrtek, 17. april 2008

going back to NYC.



Prihajam. Jutri. V svet mnogoterih svetov, kjer živijo ljudje vseh ras, barv, vonjev, okusov. Kjer se po ulici(ah) 5. avenije sprehajajo v vsem svojem blišču. In tisti, ki si v zasoljeno dragih stanovanjih ne morejo privoščiti niti sobe, pa čeprav na strehi propadlega bloka. Vračam se v svet, kjer se rojevajo sanje in kjer se rojevajo največje zvezde sveta. Kjer si lahko kdorkoli hočeš in kjer ni važno, če po ulici hodiš v baletnih copatkih, spodnjicah ali pa v bizarnih flourestenčnih oblekah z rožicami, črtami, po možnosti posutih z bleščicami vseh barv in oblik.

Svet, posnet lani, ko so v maju cvetele češnje in ko se je po ulicah mogočnega Manhhatna sprehajal Donald Trump, v parku svojo kolumno pisala Sarah Jessica Parker, sredi Broadwaya pa stala jaz in občudovala tako drugačen in tuj, a hkrati tudi svet, ki nam je tako zelo blizu.


photos: NYC - April, May 2007



Se slišimo. kmalu! Do tedaj pa, krasen dan Slovenija, dobro jutro obljubljena Amerika!

mankica

6 komentarjev:

Jošt Franko pravi ...

Resnično fotke z vsebino! Fajn se imej... Kaj zanimivega posnemi.

Aljo pravi ...

kumej čakam kšne tok dobre fotke k so tele
maš, da nrdiš vsaj tok dobre

aljaž

mankica pravi ...

@Jošt, hvala :) in dobrodošel na mojem blogu!
@Aljo, fotke pridejo kmalu. Hvala za komentar :) Nimam časa za upload, ampak obljubim, da jih enkrat v teh dneh sigurno prilepim sem gor.


Pa krasen pozdrav iz The Big Apple Cityja tja v daljno Slovenijo! ;)

Anonimni pravi ...

Oh kako sm ti fous. Komaj cakam slikce! :)

Ce bos sla slucajno mimo restavracije kjer so (kao) snemali Seinfelda mi jo prosim skljocni s kake zanimive perpektive. Ce bos na volji seveda. ;)

Lp cez luzo.

Anonimni pravi ...

Ne dvomim, da boš prinesla kaj za oči napast. Uživaj!

mankica pravi ...

@duhec, ravno danes sem se iz Harlema sprehodila ob Central parku do znamenite restavracije. Lani nisem imela dovolj casa, d abi jo obiskala, letos pa je bilo to pod nujno zapisano na mojem zemljevidu :) ako da... videla in slikala. heh, pa tudi ene taprave ameriške palačinke s sirupom sem naročila :)
aja btw, sem vprašala, če ekip Seinfelda kej pride kdaj in so rekli, da ne... :)

@Uroš, hehe. ja, mesto tisočerih kultur, ljudi, motivov. Fotek tudi že 100 let obljubvljam. Jutri pridejo. Ko priletim v San Francisco bom imela več časa...
...do tedaj pa obema še krasen pozdrav iz NYC! :)