ponedeljek, 14. april 2008

Royal Ballet of Cambodia.



Danes sem si ogleda prekrasno predstavo. Svetlikajoče, mistično, magično, lebdeče, prefinjeno, odlično, krasno, odlično. Nadzemeljski gibi teles in ples, ki te ponesje tja nekam med Zemljo in nebesa ... sami superlativi, ki jih lahko povežem z mojo najljubšo azijsko državo. Kambodža je to, ja. In na današnji predstavi Kraljevega kamboškega baleta so me preprosto navdušili - še enkrat! In me spet popeljali med ostanke mogočnega Angkor Wata, kjer sem gledala snočni vzhod in med ruševinami mogočnih templjev iskala starodavno kulturo ...


photos: Angkor Wat, Cambodia - October 2007


mankica

1 komentar:

uros pravi ...

kambodža. kako znano se sliši: "mnoge zahodnjake je spominjala na raj", oz. kako že gre film...
oni imajo polja smrti, mi gozdove smrti... mogoče pa ni naključje, da ti je tako všeč.
in spet nek drug, lepši film, ki se konča z šepetanjem v špranje zidov Angkor Wata... kot bi zvonil na blejskem otoku :) a si spoštovala tradicijo in si zašepetala zidu ;)?