četrtek, 1. maj 2008

If you're going to San Francisco...


Be sure to wear Some flowers in your hair ... Je nekoč prepeval Scott McKenzie. Danes si s cvetlico v laseh lahko samo še polepšaš že tako čudovito mesto, ki ima resnično krasne ljudi.
Tokrat prilepim le nekaj fotkic. Velike znamenite reči imenitnega San Francisca. Zagotovo sem pozabila še na nešteto zadev, a vse to vam pokažem, ko se vrnem ;)

Pri nas je krepko čez polnoč, pri vas pa se že zbujate v jutro. Upam, da bo danes prekrasno! :)

Golden Gate Bridge. Mogočen most krasi prečudovito mesto.


V eni izmed četrti je znamenita hiša z neverjetnimi instalacijami, nastala leta 1997. Iz oken štrlijo televizije, lestenci, zofe, spodnje oboke pa krasijo grafiti.


Alcatraz. "If you break the rules you go to prison, if you break prison rules you go to Alcatraz."


Cable car zaračuna 5 $. Z njim se danes vozijo pretežno turisti. če pa gor skočiš na 3. ali 4. postaji, te do konca zapelje celo zastonj! In tam gor skočijo samo domačini, ker turisti tega ponavadi ne vedo. :)


Vozniki busov so preprosto KUL. Tipo z dredi, usnjenimi rokavicami, debelo srebrno zapestnico in črnimi očali mi je z veseljem poziral. Pa to še ni vse. Za nameček mi je zaželel še: Have a nice day! :)


Coca-cola resda ni turistična znamenitost San Francisca, je pa znamenitost no. 1 v Ameriki. Jap, popolnoma vsi jo poznajo.



Se slišimo. Kmalu!
Do takrat pa, lahko noč, San Francisco, dobro jutro, Slovenija!

mankica

11 komentarjev:

RokP pravi ...

lepe fotke :D
... voznik je res najaci heh.


L.P.

mankica pravi ...

hvala rok :) dobrodošel na mojem blogu!
hehe, ja, nekateri vozniki tukaj so res totalno mega. vozovnic skorajda ne gledajo, malo chatajo s potniki in predvsem se zdi, da res uživajo v svojem poklicu :)

lp iz san francisca! m.

Anonimni pravi ...

Si kar lušte naredila s tem potovanjem. Letos in tudi prihodnje leto še ne bo časa, potem pa upam, da. Si poleg SF še kakšno drugo mesto na zahodu obiskala?

Ivan Ž. pravi ...

Damn ja, na tisti konc bo treba tudi enkrat spet it... :)

En moj kolega se je ravno včeraj odpravil na enomesečno kolesarjenje po ZDA, sam je šel bolj na jug...

mankica pravi ...

@uros, hvala :) kmalu prilepim še kakšne bolj konkretne. Te, najbolj značilne za SF sem izbrala toliko, da se dobi hitri oris tega megastičnega mesta :)
Ja, tokrat sem obiskala NY, Wahsington in San Francisco, drugega mi na žalost časovno ni zneslo. Bi pa šla na kakšno turo z avtom via San Diego, Las vegas, Los Angeles, San Francisco ... :)

@fotoholik, ja mega je! prvič bila na Zahodni obali in mi je neznansko všeč. Joj, sigurno se bo imel kolega full dobro. Sem srečala tam dva Slovenca, ki sta rentala avto in sta šla na turo preko San Francisca pa naprej v Las Vegas... s kolesom mora bit pa tut ena taka posebna dogodivščina.

Iva pravi ...

mi smo mel roadtrip s familijo po wastcoastu leta 1998 in blo je BAJNO, tko da je stvar takoj za ponovit. se kdo jav? :D vse je tok vrhunsko, da dol padeš ... narava je nepopisljivo fantastična, folk odprt in odbit, hrana fenomenalna ... mislm, sami superlativi. in tele slike tole več kot potrjujejo :)

mankica pravi ...

hehe, Iva, hvala :) sej kmalu še kaj prilepim, obljubim. ;)
coca-cola sicer ne spada med hrano verjetno ane? ;) sicer pa vem kaj misliš - chinese and japan foooood, njami. no, pa še kaj bi se našlo. folk je itak zakon, glede narave pa verjamem, da je westcoast resnično čist nor.
aja, jst se javim! :p

crt pravi ...

lepe posnetke si naredila. Tako je prav! Še kakšna objava ne bo škodila, a ne? Pa fajn se imej še naprej! Lp

mankica pravi ...

Črt, dobrodošel na mojem blogu in hvala za komentar! :)
Jep, objava pa še pride, samo da se "skup vzamem" in pregledam vse slike ter nazaj asimiliram na tole deževno vreme tu ;)

Žiga Gričnik pravi ...

Lepe fotke, voznik pa itak zmaga:) Me zanima kako bi kaj odreagirali slovenski vozniki, če bi jih želel fotografirati... :)

mankica pravi ...

Žiga, ja, tale tip je bil resnično KUL z velikimi tiskanimi črkami :) bil je čist navdušen nad fotkanjem in kar pozabil je, da so drugi ljudje na busu in da čakajo, da jih kam pripelje :)
Na to, kako bi kakšen izmed naših voznikov reagiral... Raje ne pomislim, verjetno bi me "vrgel" z busa. No, pa da ne bom krivična - mogoče bi se le našel kakšen, ki bi se z veseljem nasmehnil mojemu Nikonu. Mogoče bi blo pa enkrat treba probat :)