ponedeljek, 5. maj 2008

Nasvidenje, San Francisco!



To je Erhu. Krasen možakar in lokalni brivec v kitajski četrti. Čutni zvok njegove violine odmeva v skrite kotičke tega oddaljenega sveta. Zaigral je v filmu V iskanju sreče. Na vratih svojega malega sveta pa ima zapisano naslednje:


" This is ERHU. From China. I play ERHU. In the movie "The Pursuit of Happyness". "




Kmalu se vrnem na tisti konec sveta, do tedaj
pa le še kličem nasvidenje, San Francisco In lahko noč, Slovenija!

mankica

8 komentarjev:

Jošt Franko pravi ...

Hudo všeč mi je osvetlitev!!! Barvni toni od črne do bele... Enostavno mi je všeč!

mankica pravi ...

hej jošt, hvala :) full je bla huda svetloba v tej njegovi mali sobici ... sonce zunaj, ki je svetilo od spredaj skozi vrata na njegovo obleko in luč od zgoraj... še oči se mu svetijo v soju sončne svetlobe.

Anonimni pravi ...

Super fotka;)

mankica pravi ...

hej miha, hvala! :)

Žiga Gričnik pravi ...

Zelo dobra fotografija! Res mi je všeč! Za piko na i pa bi dodal še malo svetlobe na njegov obraz, mogoče s kakšno rahlo spot osvetlitvijo

mankica pravi ...

hvala! :)

ja, bom probala! tudi meni se nekak zdi, da mogoče njegov obraz za kakšen odtenek premalo izstopa.

Aljo pravi ...

ewj, Mankica!
Totalno kul je tale tvoj blog!;)
Si bom še kdaj vzel čas in ga ornk pogledal - sedaj pa samo tole:
mislim, da LAHKO DOOOH, DODAŠ še moj blog k tvojim povezavam!
;)
Lp, Aljaž

mankica pravi ...

Helou Aljaž! Dobrodošel na mojem blogu!! ;) tvoj link je že dodan :) itak. ;))
vabljen, da se kmalu vrneš - obljubljam nove dogodivščine in fotke, posnete v Ameriki ;)