sobota, 24. maj 2008

Olišpane in naštimane. Samo Moje Kokoške.

V svetu rožic, frfotajočih in razigranih Dišečih dobrih Vil, pa tudi Malih Gozdnih Vil, ki ti izpolnijo skrito željo... in v svetu Pikčastih Kokošk, ki se z verižicami, torbicami in šali ter 'kiklcami' pretvarjajo, da so manekenke...
Pa tudi v svetu raznobarvnih metuljev, mavričnega zelenega travnika in magičnega sveta. Tam, kjer so skrite sanje.


Olišpane in naštimane za sobotni sprehod po promenadi.
©Moje Kokoške - unikatni izdelki


Pridi na ArtMarket! Mladi umetniki se predstavljamo. Moje stojnice z unikatnimi Vilami, Kokoškami, pa raznobarvnimi uhani in prstani ni težko zgrešiti ;) Pridi pogledat! Ne bo ti žal. (Vsako soboto med 9. in 16. uro na Čevljarskem mostu v Ljubljani!) Jaz bom tam!


Se vidimo? ;)

mankica

1 komentar:

Romana pravi ...

Mankica, ti si torej avtorica teh ljubkih kokosk! super! sem prava fanica, imam tak ljubek par tvojih putk v Ljubljani, ki cakata na september, da ju vzamem s sabo v Mehiko. in se kako za moje tukajsnje prijatelje... pozdravcki iz Cabo San Lucasa