torek, 20. maj 2008

Povabljeni na Severinino svatbo!

Povabljena sem bila na prav posebno svatbo! Ja, Severina se je poročila! Vsa imena hrvaške estrade. Pa svatje, beli baloni, riž v laseh, družice in prvi poročni ples, pa čestitke ... Goran Bregović in Severina. Mož in žena. Zmolili smo tudi Zdravo Marijo.
... ker gre za promocijo nove plošče lepe Severine, z naslovom Zdrava Marija. Cd je preprosto zakon. In Severina je mojstrica promocije.
Tudi (navidezna) poroka je bila super.
Samo zavoljo novega albuma so jo pripravili (menda).




Pa veliko otrok in vse dobro novim možem, želim! ;)

mankica

2 komentarja:

Romana pravi ...

kul! bregovic je bil ravno pred kratkim v mexico cityju in me je mikalo, da bi vsaj za vikend odletela tja. od tu iz Baja Californije mi je vse kar je slovenskega, balkanskega in tudi evropskega zdaj se posebej pri srcu :) par znancev, slovencev, k izivijo v mehiki, je slo na njegov koncert, in so rekli, da je spilal tudi nekaj komadov iz Bijelog Dugmeta, wow ;)

mankica pravi ...

hej Romana, dobrodošla na mojem blogu! :)
ja, Bregović je zakon. Pred časom, ko je imel koncert v Ljubljani (Opera Karmen - Opera s srečnim koncem) sem imela intervju z njim in je bil totalno skuliran in res zakon. Da o melodiki trubačev, ki jo poveže s filmsko muziko, sploh ne govorim... :)
Verjamem, da ti je karkoli domačega na drugem koncu sveta še posebej pri srcu. Imam prijateljico, ki se je preselila v Mehiko (Puerto Escondido) in pravi, da na trenutke kar pogreša Slovenijo..
Vidim, da se ukvarjaš z dizajnom. Super! Tudi mene take stvari zanimajo, tako da obiščem tvoj blog spet kmalu! ;)