petek, 6. junij 2008

SEX and The City.

Menda je cel svet obnorela evforija. Sarah Jessica Parker, Kim Catrall, Kirstin Davis in Cynthia Nixon - najboljše, povsem emancipirane, prijateljice kozmopolitanskega Velikega Jabolka (New York Cityja) bodo govorile o seksu. Hja, pa ne o kakršnemkoli seksu! o tistem SEKSU v mestu, o katerem zadnje čase govorijo prav vsi! Pa ne samo o seksu, temveč tudi o šopingu, visokih petkah, koktajlih, ljubčkih in torbicah, pa gejevskih prijateljih s smislom za modo in o seksi kratkih krilcih, pa tudi o ... marsičem.

Jep, tudi jaz sem fenica ;) Če ne drugega že zato, ker sem velikansko mesto obiskala že dvakrat. Pa Sarah Jessice Parker (še) nisem videla v živo.
Zato sem pripravljena za današnjo posebno premi
ero v Cankarjevem domu. Original Sex and The City majčka, kupljena v HBO Studios New York, pa že čaka na zvečer ;) Morda nam filmska poslastica postreže s čim povsem novim.

Sex and The City - HBO Studios, NYC, 2008

mankica

2 komentarja:

uros pravi ...

ne no ne še ti. vile bojo fejst žalostne. upam da boš tud ti. tak.

mankica pravi ...

hej arto, če te kaj potolaži, sem bila tam službeno :)
resda sem zagovornica evropskega in dokumentarnega filma, ampak od časa do časa se prileže tudi kakšen malo bolj "plehek".. in ker je bila ravno premiera, pa še film za punce, sem prepričana, da vile niso bile žalostne :)

m.

p.s. vabim te danes na Šuštarski most, kjer pa ti bodo Dobre Vile lahko iz prve roke povedale, če so kaj razočarane so nad mano ;)