sobota, 7. junij 2008

Vilinske sanje.

V svetu rožic, Malih Gozdnih Vil, ki ti izpolnijo skrito željo, pa tudi v svetu frfotajočih in razigranih Dišečih dobrih Vil, ki letijo naokoli in obiskovalce posujejo z zveznim prahom. Pa tudi v svetu raznobarvnih metuljev, unikatnega nakita, pa mavričnega zelenega travnika in magičnega sveta. Tam, kjer so skrite sanje.

Dišeče ©Dobre Vile. Frfotajoče in razigrane.
Čakajo, da izpolnijo tvojo skrito željo.
made by
Mankica

Naj se danes malo pohvalim. Od slovenskega uredništva Cosmopolitan sem dobila naročilo, da bodo ©Vila Vanila, pa vse njene prijateljice ©Vila Betka, ©Vila Malina, ©Vila Rozina in druge, krasile svet ljudi na drugem koncu sveta. Za novo leto so bile namreč kot poslovna darila poslane na ameriško uredništvo Cosmopolitan New York. Lastnica Cosmota je bila tako navdušena, da mi je pisala zahvalno pismo. In na to sem zelo ponosna.


Pridi na ArtMarket! Mladi umetniki se predstavljamo. Moje stojnice z unikatnimi Vilami, Kokoškami, pa raznobarvnimi uhani in prstani ni težko zgrešiti ;) Pridi pogledat! Ne bo ti žal. (Vsako soboto med 9. in 16. uro na Čevljarskem mostu v Ljubljani!) Jaz bom tam!


Se vidimo? ;)

mankica

3 komentarji:

Dan pravi ...

Ne, nobenih gozdnih vil nisem srečal.
Zdaj vidim da so bile vse na šuštarskem mostu ;)

Anonimni pravi ...

Škoda ker sem ob sobotah na faksu, bi se drugače sprehodil malo čez staro Ljubljano.

mankica pravi ...

Dan, hehe, no, saj to me je zanimalo - če so prišle vse na Šuštarsi most ali pa se je kam še kakšna skrila ;)

Uroš, ArtMarket imamo do konca septembra, tako da vabljen katerokoli soboto, ko boš imel čas! :)