nedelja, 22. junij 2008

Summer time.


Včeraj je bil prvi poletni dan! Kako super! :) Prekrasna sobota. Sonček. ArtMarket in dobre vile, ki so mimoidoče posipavale s čarobnim prahom. In mnogo prireditev vsepovsod po Ljubljani. Vonj po jagodah - rezali so namreč najdaljšo jagod
no pito (merila je 600m! in narezali so okoli 6000 kosov.), ki so jo zapisali v Guinnessovo knjigo rekordov, pa po mestu so s sprehajali žonglerji, klovnesi, pa na veliki možje hoduljah. In ljudje so bili tako (neslovensko) razigrani in rasposajeni. Pa ne samo, da je 21. junij prvi poletni dan. Včeraj so imeli geji parado ponosa in z mavričnimi zastavami v rokah so izžarevali ljubezen. Pa to še ni vse, ker to je tudi dan, ko je bila v mestu Muzejska noč. Vsi muzeji so bili odprti do poznih večernih ur. Z Mihatom sva se sprahajala po Etnografskem muzeju vse tja do 24h. Zunaj so špilali Fake Orchestra. Njihova glasba pa je odmevala med stene muzeja svetovnih kultur. Na koncu pa še na ploščad Ajdovčina k RoboVoxu na obisk. Super dan. Super življenje. In končno poletje in končno čas, ko stvari postajajo vse bolj lahkotne.


V znamenju prvega poletnega dne.

ArtMarket. Mami in jaz v družbi magičnih Dišečih Dobrih Vil.
Foto: Miha Žlindra

Iva in jaz. Tam nekje nad strehami stavb. Kamor naju je po službeni(?) dolžnosti pripeljalo dvigalo, da sva fotkali pito, dolgo 600 metorv. Tam zgoraj je bilo prav zabavno. In zares kul.

Klovnesi sta merili velikost ugrizov mimoidičih, ki so kupili jagodno pito. Prav zabavni sta bili. Menda pa "je rezanje jagodne pite eden najbolj sanjskih poklicev, takoj za poklicem klovna," sta povedali.

Tudi možje na hoduljah so se prav imenitno zabavali. Tam nekje, tam zgoraj....


Ja, moj prvi poletni dan je bil krasen v vseh pogledih.

mankica

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

fino, tista ko sta vidve z vido al komerkoli gor mi je všeč =)

JanaGitana pravi ...

Kako lepo. Imam kar domotožje.
Tudi meni je slika na kateri sta vidvi z Ivo zelo všeč! Pa tudi ostale, saj več ne vem katera mi je lepša :) Vsekakor so prave poletne!
Upam, da bo čimveč takšnih pestrih in sončnih dni v tem poletju!

Klemen pravi ...

Ob prvi priliki pridem po nakupih. Vsako soboto, ne?

Žiga Mihelčič pravi ...

kje majo pa 600m dolgo pečico?:)tole je en tak čudn rekord:)če pa je skp zlimana pol pa loh tud kilometrsko nrdijo:) drgač pa všeč slikce:)zadnja najbolj;)
Lp, Žiga

mankica pravi ...

@mju, dobrodošel na mojem blogu! :) hehe, a una z Ivo :) ja, zadeva je bila neznansko zabavna, čeprav na trenutke celo grozljiva, ko se je tako prmeikalo tisto dvigalo sem in tja.

@jana, tudi jaz upam, da bo čim več sonca tukaj v tej naši mali deželici. Sicer pa ti pošiljam velik pozdrav iz te strani sveta! :)

@klemen, tudi ti dobrodošel! Tako ja, vsako soboto od 9h do 16h. Se vidimo! ;)

@žiga, pozdravljen in dobrodošel! hehe, ne ne tok dolge pečice po moje, da še niso nardil - no, al pa tut - pr teh Guinnessovih rekorderjih nikol ne veš :) hehe, sicer pa je bila 600m dolga jagodna pita ;) en kos za en evro. :)
hvala za komentar! ;)

Anonimni pravi ...

mmmmm, kar lušte sem dobil po tejle piti, pa čeprav imam pravkar za sabo kilo češenj, mi je malo že slabo od količine ;)

mankica pravi ...

hehe. ja, tudi meni se je tale pita luštala FULLL, ampak nisem imela časa, da bi stala v vrsti (ljudi je bilo ogroooomno), tako da sem imela namen it po kakšen kos, ko bo malo manj ljudi... pa se tudi to ni zgodilo. na žalost. se mi je zdela pa res slastna.
sicer pa so češnje tudi preprosto zakon. se mi pa zdi, da malo(?) pretiravajo s ceno - na lj. tržnici jih prodajajo za 7 evrov?!

Petra Nuzdorfer pravi ...

huda zadnja fotka ;)

mankica pravi ...

Hej Petra, pozdravljena in dobrodošla na blogu! :) hvala za kometar! :)

Anonimni pravi ...

Fak! Kako lepe fotke! Pa una k ste z Ivo gor je zakon.

Res lepo. ;)

Romana pravi ...

Ljubljana je res zakon! tudi mene ze daje domotozje in se je prav veselim... super fotke, kot vedno Mankica!

mankica pravi ...

@duhec, živjo! jep, una z Ivo je res kul, vse okoli skoraj same strehe, ali vsaj najvišja nadstropja hiš, hehe ;)

@romana, še malo... hvala za tvoje pohvale! :)