sreda, 9. julij 2008

The Dreamers.


Lahko noč, sanjači!

Ana Desetnica 2008 - Petrova in Onforijo: Mimognja


mankica

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mankica, odlična fotka! Škoda le, da nisi objavila malce večje...

Bravo!

Iva pravi ...

a lahko ne dava isti dan ob istem času skorajda isti naslov ... :)) (btw: a si bla ti v afriki? :D) ej, lepa luč, vse lepo ... sej veš :)

mankica pravi ...

Luka živjo! Hvala za tvoj komentar in pohvalo! Obljubim, da bodo naslednje fotke nekoliko večje ;) Ti pa seveda dobrodošel še kdaj na mojem blogu! Se vidimo!


Iva, ja sej ne morem verjet. Očitno isti filingi ob istem času? pa sploh nisem vedla, da si prilepila nov post. In hvala za pohvalo! Ja, baj d vej, jst sm bla v Afriki. ;) v bistvu se to vidi po zapestnicah ;)) hehe.

JanaGitana pravi ...

Hejla.
res lepa slikca :) Všeč mi je, da je taka v "movingu". Tudi sama vrtim poje oz. firechains, pa me ni še nihče tako lepo poslikal :(
(nekaj jih je tukaj: http://www.janagitana.com/2008/04/estoy-feliz.html)

Drugače pa - kmalu pridem domov, kakšno Vilo Tilko prihrani, ok? :D

Iva pravi ...

haha, sm misla, da so zapestnce za kej druzga ... ;)))))))
@jana: ko prideš dam, te z veseljem pofotkam tut jst, tko da ni vrag, da te ne bo ena od naju ujela v ognjenem plesu :)

JanaGitana pravi ...

Iva: jaz sem za! Upam, da bomo imele priložnost. drugače pa se oglasim ko pridem domov. ok? Bom kar nekaj časa verjetno v Ljubljani, ker moram urediti kup stvari. Tako, da - kava?

Iva pravi ...

kava, koktejl, falafel, smoothie, you name it ... mene vmes sicer 2 tedna ni (dopuuuuuuust dopuuuuuuuuust), ampak sicer pa ... je LJ zasičena z mano. če ne službeno, pa privatno.

mankica pravi ...

Jana, tako je, z Ivo ti lahko pofotkava sem in tja, ena dobra fotka pa bo zagotovo. Pa na kavico se tudi kar zraven povabim ;)
Sicer pa, Vila Tilka pa se kakšna počaka nate ;) ti pa se le oglasi eno soboto. Tudi Iva pogosto prileti mimo, tako da mogoče se srečamo prav na Šuštarskem mostu! ;)

mankica pravi ...

Hehe, sem jedla zadnjič falafel... no ja, me je v indiji nekako bolj navdušil. Če je tisto sploh bil falafel. :)Ddrugač pa - koktej se sliši dobro :pp eh Iva, pol je tebe glih tok kot mene naokol. pa še vedno ne poznava vsega folka v Ljubljani :DD

Iva pravi ...

v aziji ne sprašuješ, kaj ješ. samo poješ nekaj čudovito dišečega in omamno okusnega in registriraš, a si še živ al ne :DDDDD
ej, če ne poznava vseh ljudi v LJ, pa sigurno poznajo oni naju, haha :D ti povem, zasebnost in anonimnost sta tu že zdavnaj zarjavela pojma. :D

Žiga Gričnik pravi ...

Par dni sm na dopustu, ti pa že maš kar 4 nove objave :) Fajn fotka, mi je všeč gibanje!