sobota, 12. julij 2008

Tvoja Najljubša Vila.


Pa je teden spet naokoli! In menda bo krasno vreme. In ker bo danes še ena lepa sobota, imam zate štiri razloge, zakaj obiskati center Ljubljane:

... zato, ker lahko na tržnici kupiš sveže sadje,
... zato, ker srečaš znanca ali znanko in greš z njim, njo ali pa kar z obema na osvežujočo limonado, dišečo kavico ali sladoled,
... zato, ker se lahko prosto sprehajaš kjerkoli želiš - mesto je ob koncih tedna zaprto za avtomobile!
... in zato, ker .... bodo na Šuštarskem mostu spet letele razigrane Dišeče dobre Vile in Male Gozdne Vile ter čarobni zvezdni prah posipavale na vse sanjače.


Pa še to - prav te Vile bodo s sabo prinesle magičen svet raznobarvnih metuljev, unikatnega nakita in mavričnega zelenega travnika ter unikatnega sveta, kjer so doma tudi sanje.

Imaš skrito željo? Zašepetaj jo tvoji najljubši Vili in jo pocukaj za nogico. ... čarobni vilinski prah pa bo opravil vse ostalo ... ;)

©Dobre Vile. Mavrične in magične.
Zagotovo je med njimi tudi Tvoja najljubša.
made by
Mankica


Se vidimo danes na ArtMarketu! Kjer se mladi umetniki predstavljamo s svojimi unikatno izdelanimi izdelki vseh barv in oblik.Takšnimi iz sanj. Ki ti polepšajo dan. Naj bo mavričen in razigran!

Pridi pogledat! Ne bo ti žal. (Vsako soboto med 9. in 16. uro na Čevljarskem mostu v Ljubljani!) Moje stojnice z unikatnimi Vilami, Kokoškami, pa raznobarvnimi uhani in prstani res ni težko zgrešiti (išči zeleno travo, mah, rožice, metuljčke, Vile ...) ;) Jaz bom zagotovo tam!


Se vidimo? ;)

mankica


2 komentarja:

Alenka Čož pravi ...

... te vile res imajo duso!

moja cvetka mi ves cas dela druzbo na poti v avtu... pa kako disi... res je faca in nikoli mi ni dolgcas, ker me med voznjo zabava s svojim poplesovanjem. :) ce zna res izpolniti tudi skrito zeljo, pa se nisem preverila, ampak tudi to se pride na vrsto... verjetno... :)

vilinski pozdravcek od mene in cvetke ;)

p.s.: tudi vila luna je ze nasla svoj dom... in mislim da se ima kar lepo. :)

mankica pravi ...

Mogoče pa si tudi ti ena vila, da se tako dobro razumeta ;) nama z mami ni kar vseeno, v kakšen dom grejo naše vile in tako veseli sva, ko slišiva, da so našle lepo domovanje - tam, kjer so jih resnično veseli in tam, kjer svojim novim lastnikom lahko osrečujejo in polepšajo dan! :)