sreda, 16. julij 2008

Lučka.

V soboto sem sredi Ljubljane srečala Lučko. Pa tudi Tom je bil tam. In Ježek me je pozdravil! Lučka, ikona sladoleda na palčki je dopolnila 50 let! 50-letna sladoledna poslastica razveseljuje mnoge otroke vsepovsod. Tudi mene je, ko sem bila še prav majhna deklica. In ko sem z veseljem čakala poletje, da bom lahko spet jedla moj najljubši sladoled. Osrečevala je tudi mojo mamico in očita, pa tudi druge generacije. Pa tiste velike otroke, ki jih nostalgija popelje tja, kjer je doma sladoled na palčki. Se še spomnite tistega pravega okusa, ki ga Lučka ima. Ali pa Ježek, oblit s čokolado in posutimi lešniki... da o Tomu s sadno sredico ne govorimo ... :)
A kakorkoli že, Lučka ostaja ikona. In mno
ge še danes razveseljuje s svojim okusom. Tudi mene. Ko popelje v otroške dni ...

Mankica with friends: Lučka & Tom. :)
photo by Miha Žlindra


mankica

5 komentarjev:

JanaGitana pravi ...

mmm, Lučka je res zakon. Se spomnim kot otrok, ko smo dobili kak tolar (dinar?!? bon?!?) smo šli v prvo trgovino po eno Lučko :)
In to je blo najboljše v celem dnevu!

Anonimni pravi ...

True true. S tem da jst sm za Jezka! :D

JanaGitana pravi ...

Mislim, da je Lučka v tistih cajtih bila nekoliko bolj dosegljiva in predvsem, malo cenejša :)
Če sem dobila Ježka sem bla pa itak carica!!! hehe

j3rn3j pravi ...

kako ste luškani :)

mankica pravi ...

ja, res prav nostalgija me prime, ko vidim tiste Lučke v trgovini. ampak kljub vsemu - zdaj imajo novo podobo in niso več to kar so bile. no, vsaj od zunaj ;)

@j3rn3j dobrodošel na mojem blogu! hvala ;)