torek, 15. julij 2008

Seal.



Včeraj sem obiskala enega najboljših koncertov tega leta - če ne celo najboljši koncert zadnjih nekaj let. V našo prestolnico je prišel Seal, glasbenik, o katerem pred koncertom nisem vedela prav dosti. Le to, da je poročen s Heidi Klum in njegov glas in glasbene uspešnice sem poznala z radijskih postaj. A ni se mi niti sanjalo, kdo jih poje. In to je bilo tudi vse. Pred koncertom sem pregledala njegovo spletno stran. In zares navdušil me je s svojim blogom. Kako je odgovarjal na vprašanja svojih obževalcev in na kakšen način pristopa k "zvezdništvu" ima. Striček objavlja fotke s smučanja na svojem blogu in piše o svojih prijateljih. In ima prav fletno galerijo fotk. Da ne govorimo o tem, da tip celo fotka z Leico M8 ...


No in je prišel. K nam. V to našo deželico pod Alpami. S svojo energijo je očaral ne samo mene, temveč tudi mnoge druge. In sprejeli smo ga nadvse pozitivno.
Kakšen neverjeten stik s publiko in kako odlično doživetje! Neverjeten eye contact z oboževalci in neverjetna človeškost, ki se je svetila v njegovih očeh. Kapo dol. Mislim, da je tip presenetil vse. Ker se je obnašal tako zelo nevzvišeno in preprosto. Daleč od tega, kar bi za tako svetovno znanega zvezdnika pričakovali. In v primerjavi z našo wanna-be-smetano....


Ja, Seal
je profesionalec. Je glasbenik z dušo. In verjame svoji publiki. Verjame v svojo publiko.


Ja, tudi mene je popolnoma navdušil. In tako dobil na svo
jo stran še eno oboževalko. :) kaj pa naj. V prvi vrsti sem vneto kričala (kot ostalih nekaj sto ljudi. no ja, kričanje in vriskanje ima menda več ;) stopenj ...) in mu mahala. No, pa tudi roko mi je dal, če to že pač kaj pomeni. ;)

Seal in Ljubljana - Hala Tivoli, July 2008.
All photos made with mobile phone Nokia N73.

mankica

8 komentarjev:

Iva pravi ...

ej, kje so pa une naše fotke od zariplih srednješolskih-like obrazov kot posledica preveč dretja? :D ej, blo je res vrhunsko. hvala ti še enkrat. in ja, tip je unikat, kar se tiče komunikacije z občinstvom. po moje še nisem bila na nobenem takem koncertu.

Alenka Čož pravi ...

...z eno besedo: AMAZING... :)

mankica pravi ...

@Iva, tiste rdečelične fotkice hranim ;) ja, res ej ne morem verjet, da se nas je doktaknil!!! :PPPP hihihih. ja, ej tut jst še nisem kaj takega doživela, pa hodim zlo velik po koncertih.

@lenči, hehe. a ni blo the best!! mi smo bili tam nekje v skoraj prvi vrsti :) to pomeni, da v drugi. ;) hehe. en čas sem ga še gledala diagonalno, pol smo bli pa vedno bližje in bližje, tako da me je kmalu začel vrat bolet. amapak nič hudega, ker je bila itak cela scena tok the best, da sem pozabila, da ga gledam že navpično gor. :)

Aljo pravi ...

eni se mate lepo :)
uživej

mankica pravi ...

aljaž, še dobro, da je poletje tu ;) verjamem, da boš tudi ti užival, če še ne :)

Miro pravi ...

Še dobr, da ste ga sam za roke vlekle..tolk rok je bilo videt v zrak, da je zgledal, kot da ga boste raztrgale :)

Drgač pa dobro dela tale tvoja fjansi N73. A si morda ujela ko je uni mikrofon na glavo butnil?

:)

JanaGitana pravi ...

Sem takoj vtipkala Seal na jutub. Ziher je moral biti hud koncert. Zanimivo, da tudi jaz poznam kar nekaj njegovih komadov, ampak do zdaj nisem vedla kdo jih poje :)

Kiss from the rose

mankica pravi ...

hehe, Miro, še dobr, da se ni preveč ustrašil slovenskih oboževalk (in oboževalcev -tudi teh je bilo kar nekaj, ki so mu podajali roke :) tko da ga nismo sam me vlekle :))... in je vseen reku, pride drugo leto nazaj ;) hehe :pp morda le obljubo izpolni :)
jaja tale nokia je kr kul :) eh, unega momenta pa nisem registrirala, ker sem stala tik pod odrom, neljubi(?) dogodek :) pa se je zgodil nekje na levi strani, tko da dejansko ni blo nobenmu jasno, zakaj je eno oboževalko kar na oder potegnil... ali zdaj vem :)


@Jana, ja koncert je bil super. Menda, da ko je bil v Zagrebu lani (a je blo lani?), da sploh ni bilo neke energije... v Hali Tivoli je prekipevalo od energije in vročine :) (naša mala hala ne premore niti klime..). drugače pa, ja full ma komadov in tako specifičen glas, da ga ne moreš zgrešiti. in zares imeniten koncert.