nedelja, 3. avgust 2008

Summer Guide.

Vse kaže, da bo letošnje poletje minilo v znamenju sonca, ArtMarketa, ob mrzlih limonadah, Trnfestu, poletnih uspešnicah gospoda Huecca ali večnega Enriquea. Pa v družbi najljubših prijateljev, japankah, čokoladnega sladoleda, Lonely Planeta v roki, iPoda, kakšne poletne nevihtice, pa v vožnji s kolesom, v družbi sončnih očal, klobuka, sončne kreme in ob poletnem branju tračev holivudskih zvezdnikov. Ja, poletje imam resnično rada. Ker lahko možgane In čeprav mi poletje pomeni veliko več kot le poležavanje na plaži (ja, letos še nisem bila na morju :) in vprašanje, kdaj bom tudi šla ...) in čofotanje po slani vodi. To mene čaka enkrat oktobra na kakšnem drugem koncu sveta ;)
Za vse, ki ste (že bili) na morju pa. Kje ste bili kaj ali pa kam še greste (da mi malo naredite lušte :))? Ja, malo malo sem vam "fauš" ;) a vseeno - prepričana sem, da ste se imeli totalno super.

Palm tree. India - Goa, december 2005

mankica

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

hm, morje... tokrat septembra, trenutno delam, delam, delam, da bom ko zamorc.... hehe
prvič imam počitnice šele septembra.
super bo

uživaj
aljaž

mankica pravi ...

hehe.
ej, super ja, še en mesec počitnic več! fino ane ;)

storyteller pravi ...

Hmmm... Tudi jaz še nisem bila na morju letos (če ne štejem vikendov na slovenski obali :)). Sem bila pa zato na Ohridskem jezeru, kjer se pustial delček svojega srca (aja, nimam v mislih moški spol). Septembra me pa pričakuje Hvar. Tolk za letos, sem 'pokurila' ves dopust.

mankica pravi ...

storryteller, dobrodošla na mojem blogu! hehe, tudi jaz sem bila včeraj na slovenski obali. prvič letošnjo sezono sploh na morju in bilo je prav fletno. pa čeprav samo za nekaj uric. :)
Ja, sem slišala, da je Ohridsko jezero krasno, ampak še nisem bila. Enkrat bo treba tut tja, ja :)