nedelja, 14. september 2008

Na današnji dan.


Zgodijo se:
1812
- Napoleonic Wars: French grenadiers enter Moscow.
1917
- Russia is officially proclaimed a republic.
1944
- World War II: Maastricht becomes the first Dutch city that is liberated by allied forces.
1958
- Two rockets designed by the German engineer Ernst Mohr, the first German post-war rockets, reach the upper atmosphere.
1959 - The Soviet probe Luna 2 crashes onto the Moon, becoming the first man-made object to reach it.
1984
- Joe Kittinger becomes the first person to fly a hot air balloon alone across the Atlantic Ocean.
1995 - Body Worlds opens in Tokyo, Japan.
2003 - Estonia approves joining the European Union in a referendum.

Rodijo se
:
1169
- Alexios II Komnenos, Byzantine emperor.
1864 - Robert Cecil, 1st Viscount Cecil of Chelwood, British diplomat, recipient of the Nobel Peace Prize.
1947
- Jon "Bowzer" Bauman, American singer
1973 - Nas, American rapper.
1983 - Amy Winehouse, English singer. (a se je za 'hvalit' s tem? :)
(vir: Wikipedia)


... in verjetno se je prav na današnji dan zgodilo še mnogo drugih bolj pomembnih, pa tudi manj pomembnih reči. Mogoče se bo nekaterim ta dan za vedno vtisnil v spomin, spet drugim je bila današnja nedelja še ena tistih, za katero jutri spet pride ponedeljek ... a kakorkoli že. Današnji dan ima zame prav poseben pomen. Kot vsako leto sem se veselila še enega leta zraven! :) In vsem, ki ste se spomnili danes name - ja, polepšali ste mi dan! In čeprav sem še eno leto starejša (nekje sem slišala, da z leti postajaš vse modrejši ... ;), sem vesela, da imam ob sebi ljudi, ki mi veliko pomenijo. Zato - hvala vsem za krasne želje, prelepe čestitke, imenitne besede, lepe misli ... Ta post je posvečam vam! V zahvalo ;)


mankica

10 komentarjev:

uros pravi ...

ja vse najb. da ne bi bila nikoli SING(el)A(nd)PUR, da pa bi šla še večkrat v singapur. ;)

Žiga Gričnik pravi ...

Vse najboljše! Kolko svečko si pa upihnila, če ni skrivnost?

JanaGitana pravi ...

Vse najboljše!! Da bi še naprej živela svoje sanje in uživala življenje tako kot do sedaj! In, seveda še naprej pisala tako zanimiv blog!
Upam, da si imela lep dan!
j

Anonimni pravi ...

Vsenajboljšeee Mankica!

mankica pravi ...

@arto, hvala :) o ja, z veseljem bi šla večkrat na tisti konec sveta, tudi jaz pa upam, da se tista oklepaja (el) in (nd) ne zgodita :)

@žiga, hvala tudi tebi! menda punce o tem ne govorijo, ampak kaj naj - ti zašepetam, da 'okroglih' 23. hehe.

@jana, hvala za lepe besede! ja, dan je bil resnično lep in vsako leto se ga znova veselim.

@ana, hvala!!!

Jošt Franko pravi ...

vse najboljše še z moje strani (in s kančkom zamude) =)

Anonimni pravi ...

Vse naj naj, sem videl na FBju, da praznuješ ;)

mankica pravi ...

@jošt, hvala! četudi z zamudo, hvala za čestitke.

@uroš, hvala tudi tebi!! :) ja tale FB - connecting people, hehe.

Anonimni pravi ...

Čestitke še z moje strani, čeprav mogoče malce pozno... :D

mankica pravi ...

Gregor, hvala!! :) Veš kaj, verjamem, da lepe želje niso nikoli prepozne. :)