nedelja, 7. september 2008

Sunday.

Nedeljski dan. Pa ne takšen, o katerem prepevajo U2. Danes je bil tak, sončen, a povsem zaspan. Ko sem zjutraj spala tja v dopoldne, brezskrbno kot že nekaj časa ne. Le noč je bila bolj slaba. Nočna mora. Verjetno zato, ker sem še en večer prej gledala The Good Shepherd ...
In nedeljski dan je minil v pisanju. Za službo. Prispevki o dogodkih preteklega tedna. Ja, rada pišem, rada se pogovarjam z ljudmi in rada pišem nove zgo
dbe. In nič zato, če je ura že 23.30, jaz pa še sedim tukaj za računalnikom. Vsake toliko časa me pozdravi kakšen pirijatelj z drugega konca sveta na msnj-ju ali pa me zanimajo novice, ki jih prejmem na mejl.
Popoldanski sprehod z Mihatom in stremenje tja v Ljubljanico, kjer se podijo račke in kjer so se popoldanski oblaki in polovička lunice svetlikali v tej naši zeleni reki. Danes je dišalo po tisti pravi Ljubljanici kot nekoč. In iz bližnjih splavov začuda ni o
dmeval Werner... še dobro. Ker je bilo tako spokojno. Le en otrok je mahal očku in ga pozdravljal na ves glas. Ja, danes je bila krasna nedelja. Ravno zato, ker se mi ni nikamor mudilo. Zato, ker sem bila po dolgem času spet doma, v kratkih hlačah, v domači majici in razkuštranimi lasmi. :) Pa še malo tu in tam pregledala, kaj se dogaja po svetu in preklopila na Travel Channel. Ujela reportažo o novinarskih prispevkih s F1 in razmišljala, da je novinarstvo res fin posel. Včasih težek, a večinoma prijeten. In jutri bo zagotovo zunaj spet sijalo sonce. Ah, kakšen dan. Odličen. Zdaj se že preveša v noč in kmalu bo treba v meževo deželo ... samo do jutri. Ko se zbudi nov dan. Navsezgodaj. :)

London. Underground. July 2008


Za vse sanjače, krasno noč! In še lepše jutrišnje jutro.

mankica

6 komentarjev:

Žiga Gričnik pravi ...

Zgleda, da nisem edini ponočnjak :) Aja, sam kaj je pa z Wernerjem narobe?:) Ne gane me, ne ga ne me, srce je kakor kamen... :)

mankica pravi ...

hehe, ja očitno nas je res nekaj :) ah, daleč od tega, da bi bilo z Wernerjem kaj narobe. le včasih ga tu pri nas na obrežju Ljubljanice kar precej preveč vrtijo na tistih splavih... :) no, pa da mu ne bom delala prevelike krivice, tudi kakšne druge zabavne glasbenike je slišati.

Anonimni pravi ...

btw: kaj je narobe z Wernerjem?? Sej to se hecaš Žiga a ne?:D
Mankica ta fotka mi je fuuul všeč:)
Drgač pa razmišlam da bi en blog tebi posvetila, ke te včasih srečam pa te na skrivaj pofotka:P ok, ni glih na skrivaj, sam še vseen me ne opaziš:)... sam me moti, ke te mam na fotkah s samo dveh različnih krajev, bi rada te vsaj še kje ujela, da zaokrožim na tri;)

Žiga Gričnik pravi ...

@polona: ne Werner je prav fajn! Ne gane me, hej mala opala so mi prav fajne pesmi pa če se mi smejiš al pa ne (ostalih njegovih pesmi pa res ne poslušam)!

mankica pravi ...

@žiga, se strinjam - pepričana sem, da se pri vsakem pevcu najde vsaj ena dobra pesem, ki jo lahko zapiše med uspešne. ne nazadnje ima prav werner verjetno veliko oboževalcev, ki obožujejo njegove pesmi. sicer pa - še dobro, da je tako, da se za vsakega kaj najde.

@polona, se mi zdi, da jst nisem tok pomembna oseba, da bi se o meni pisalo in objavljalo slikice, še manj pa odpiralo bloge, tako da naj ostane le pri tem, bom še najbolj vesela. :)

Anonimni pravi ...

ja prou, pa nč... nisem mislila prou odpret novga bloga zate, sam pač en post, al kako se temu reče sm hotla teb posvetit, pa ne kot "pomembni" osebi, ampak kr tko, ker mi je ena fotka ful všeč - (tistim "kuharjem" iz ane desetnice kažeš kako zgledajo na sliki), tadruga je pa od takrat ko so bli klovni v tivoliju, pa si se tko veselo smejala, da sm te opazila in sm šele kasnej "poštekala" da te od nekje "poznam", pa se mi je pač fino zdelo.
glede wernerja, pa nism hotla nobenga užalit - res sm mislna, da se žiga heca:)
lp