petek, 7. november 2008

London it is.



Pred časom sem napovedala za na obisk sestrični v Londonu, ki tam že nekaj časa živi. In mesto doživela v vsem svojem čaru. No ja, po moje je za poročanje o Londonu sicer trenutno še najbolj primeren Matjaž, ampak vseeno - jaz sem to prestolnico doživela na svoj način ... Hja, resda mi turistične točke tudi tokrat niso ušle, kakopak, toda med pohajanjem po ulicah tega velikega mesta, sem se znova in znova izgubila med raznobarvnimi uličicami. Namerno. In zavila v lokalno trgovinico s knjigami o grafitih, šla na tržnico, kjer so za en funt prodajali svašta, od plastičnih vžigalnikov absurdnih oblik, do obešalnikov in oblek. Jedla sem na nedeljski mednarodni tržnici hrane, prečikirala muzikale po mestu, bila na lovu za Amy Winehouse (a se ji res v Sloveniji po novem reče Vinska hiša??), poslušala mnenja ljudi na Speaker's Cornerju, bila točno opoldne pod Big Benom, prešnofala trgovine na Oxford Streetu, se srečala z Batmanom in Robinom, opazovala mimovozeče rdeče Double-deckerje, lovila ničti poldnevnik na Greenwichu, čitala Shakespearova besedila na stenah gledališča Globe, se sprehajala po Tate Modern ... Zdi se, da je London vedno drugačen. Zdi se mi, da ga krasijo vedno nove stvari. In všeč mi je, ker lahko sredi ulice hodiš oblečen v kariraste hlače, črtaso majico, rožasto jopico, s kodrlajsastimi očali, po možnosti pa še z zelenim klobukom na glavi. In prav nihče te ne bo čudno gledal. Pa četudi po mestu hodiš z velikim ogledalom v roki ... :)



Londonske ulice v vsem svojem sijaju (pa naj bo bleščeč ali pa že malo spran in umazan) ... tukaj (klikni na spodnjo 'play' puščico) si lahko ogledate filmček (dostopen tudi tukaj). Enjoy! ;)
--


mankica

p.s. kvaliteta filmčka se je pokvarila, ko sem ga uploadala, tko da se opravičujem. novodobna tehnika... :)

17 komentarjev:

Jošt Franko pravi ...

uf kakšne fotke... noro!
Odlično mi delujejo kot serija.

mankica pravi ...

Jošt, hvala!! :) Ja, drugače kot neko serijo jih skoraj ne morem pokazati, ker je v Londonu toook zanimivih stvari :))

Anonimni pravi ...

noro ja. slike iz tuba se mi dopadejo in una z ogledalom je huda. jaz sem ful pričakovala fotkanje na subwayu v nyc, pa je prepovedano. sestra je naredila par fotografij in jo je ena zenska skoraj ubila z ocmi, ena je pa takoj skocila da se to ne sme.

pegaso pravi ...

Uufff, kako dobra street fotografija.
A ženska na 6. fotki ni imela nič proti, ko si bil tako blizu, ali si jo kar med hojo pritisnu?

mankica pravi ...

@ana, hvala! :) ne vem, kako je v Londonu, ampak jst sm kr (naivno?) fotkala na podzemni in ni bilo nobene panike. :) kar pa se tiče nyc pa tudi ... sem sicer fotkala na podzemni, ampak nisem imela nobenih problemov. res pa je, da nisem na podzemni velik fotkala, ker mi preprosto ni bilo prijetno držat fotkiča zunaj vsem na očeh.

@pegaso, hvala in dobrodošel na mojem blogu! :) tista ženska dejansko sploh ni vidla, da sem jo fotkala, ker se je pogovarjala po mobitelu in bila totalno zatopljena v pogovor. full folka je ves čas hodilo mimo, tako da se ni nič pritoževala :) ker v bistvu sploh ni vedla, da jo fotkam :)

Anonimni pravi ...

Nič drugega ne morem reči kot to, da je fenomenalno :) .

mankica pravi ...

@marin, hvala!! :)

Romana pravi ...

kul! pogresam mestni utrip, mnozice, vse kar opisujes. tukaj ni tega, sej je fino, pa vseeno manjka :) naslednjo nedeljo grem v NY, in ze komaj cakam, da vsrkam vse to. fotke itak kot vedno spet super! ;)

mankica pravi ...

romana, hvala :) o ja, ny je zakon :) se mi pa nekako zdi, da je včasih prav treba pobegniti na tiste konce, ki jih nimamo na dosegu roke vsak dan ... da dobimo nove energije za naprej. :)

Žiga Gričnik pravi ...

Največji greh narediš, če teh fotk ne pokažeš še na enem dobrem formatu npr. 50x70cm al pa 70x100 cm!
Serija, da lahka daš samo kapo dol, veliko zelo dobrih fotografij, ki kot celota izpadejo fenomenalno! Dinamika, barve, kompozicija,...Najbolj pa sem si zapomnil pokončno fotko, kjer je ženska v belem in proti njej gredo sence! Res, še enkrat vse čestitke!

mankica pravi ...

žiga, joj joj, kakšna pohvala!!! mi je že skor nerodn, k si tko lepo napisal :) hvala za izčrpno mnenje in pohvale. o ja, kakšni veliki formati bi bili pa zakon ... mogoče nekje nekoč :) vedno, ko grem na kakšno razstavo, kjer so razstavljene velike slike, sanjam, da bi jst tut mela kdaj take velike printe ... :)

Anonimni pravi ...

Hude barve in moving. Res pokaže tamkajšnji utrip. Če bom kdaj na poti v kakšno večje mesto, moram tukaj malo inspiracije nabrat ;)

mankica pravi ...

Hehe, Uroš, hvala!! :)) jep, London je, nekako tako kot NYC, le v manjši različici, neprestano v gibanju ... sicer pa ima vsako mesto posebej, pa naj bo Barcelona, Pariz, NYC ali pa Celje, Ljubljana ali Maribor, nek svoj čar. :)

uros pravi ...

tale obdelava je kul in vedno bol značilna zate. na tem je treba delat. ;)lp

mankica pravi ...

hej, hvala! :) ja, mislim, da sem nekako našla 'svoj stil', no, vsaj dokler se ne naveličam, hehe. :) zaenkrat mi (pretirane) barve kar 'sedejo'.

crt pravi ...

hude fotke delaš. Cel tvoj blog sem šel skoz. Jao, boga mi!

mankica pravi ...

Črt, dobrodošel na mojem blogu in vabljen, da se oglasiš še kdaj ;) sicer pa hvala za komentar in da si si sploh vzel čas in pogledal cel moj blog in fotke! hvala! :)