nedelja, 9. november 2008

Kaj me osreči ...

Nedeljski dan. Tako lep, kot je današnji. Ko se sončni žarki svetlikajoče odbijajo od zaprtih oken na bližnjem bloku ... ko perilo v mrzlem vetriču plapola na terasi in ko ob toplem jasminovem čaju berem novo knjigo.

Magical Sunday. Ljubljana. November 2008.

mankica

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Še mene je prevzel svež val, pa čeprav smo že v popoldnevu :) me prav zanima kaj bere mankica :)?

-Mihaaa- pravi ...

fina fotka, me nekako v povezavi z naslovom spominja na tibet, verjetno zgreseno :D
lp

Anonimni pravi ...

ah, kako lepo =)
me pa res zanima, kera knjiga je to bla

mankica pravi ...

@afrika, dobrodošla na mojem blogu! :) uhh, fino je, ko slika govori zase in ko vdihne čar tistega, kar sem dejansko želela povedati s to fotko ...

@mihaaa, dobrodošel in hvala za pohvalo! :) hehe, ja v bistvu res spominja na tiste kraje. na žalost še nisem obiskala tibeta, tako da od tam fotkic (še) nimam :) hehe. je bila pa ta fotka posneta včeraj na naši terasi. :)

@polona in afrika, začela sem brati Tisoč veličastnih sonc (Tek za zmajem me je totalno navdušil ...). je pa na repertoarju vsak dan tudi knjiga, ki sem jo pred nekaj dnevi dobila v dar - Obrazi: najboljši portreti National Geographica. Super fotke in teksti, ki razložijo ozadje zgodb ljudi na slikah ...

Iva pravi ...

ej, tale knjiga - a je to una moja al jo ma še zmer polonca? :D drgač pa ja ... zakon je. več kot zakon. nadzakon. rada bi dobila izvirnik.

mankica pravi ...

ja, knjiga je waaaaaaaaaaau. ne, tole, ki jo imam, je mami prinesla iz službe, tvojo ima verjetno še vedno polona. :) sicer pa - a veš, kje je mogoče dobit film Tek za zmajem?!

Iva pravi ...

aha, ok, hvala za info :D so there's a movie?????? ej zrihti pa ga tle enkrat gledamo!!!!!!!!

mankica pravi ...

ja, očitno je to neka megalomastična zadeva (glede na pletno stran) (http://www.kiterunnermovie.com/), pa tudi trailer je ful fin - in hvalabogu ni v angleščini, temveč v arabščini in tako tudi bolj pristen ... dvd že obstaja, ampak ne vem, kje bi ga dobila. mogoče ga kdo ima. bom mal povprašala naokoli. :)