četrtek, 13. november 2008

Polaroid Instant.


Camera. So mu rekli včasih. Oh ja. Stari dobri časi. Ko sem o fotkah samo slišala, ko sem jih gledala v družinskih albumih in ko mi je dedi razlagal, kako je v temnici razvijal slike ... in kako je čakal, da se na papirju pokaže podoba, ki jo je fotkal... potem so prišli časi polaroida pa kasneje časi velikih mašin pa lomografija in ... zdaj se nam toži po nekdanjih časih. O polaroidu je več zapisala že Ana, jaz pa le še lepim fotkice gor. Seveda. Iz polaroida. Direkno. :)




O ja, ko bi res bilo tako. Tele so prišle iz tegale kul programa, kjer si lahko narediš polaroidne fotke. Ki pa žal ne dišijo več po razvijalcu, ker je tahnologija računalnika vonj po pač fotki ubila. A zgodovina je bila. Še dobro, da ostanejo spomini na nekdanje čase. :) Pa čeprav so že nekoliko pobledeli, imajo nekako še vedno vonj po naftalinu ... pa vam - se kaj toži po tovrstnih fotografijah, posnetih na film?


mankica

10 komentarjev:

Matej Galič pravi ...

iii, polaroidi (:
kr fajn vzdušje ti je uspel pričarat ;)

mankica pravi ...

matej hvala za komentar in pohvalo! :) pozdravljen na mojem blogu, vrni se še kdaj! :)

Anonimni pravi ...

Je fino ane. Jaz se kr naprej igram s tem programčkom, kr vse po vrsti mečem not, kar bi lahko bilo kul. Mišo je že začel zavijati z očmi:)

mankica pravi ...

hehe. a si vidla, k lahko fotoaparatu zmanjka celo barve :) meni se je to zgodil! ana, sej mišo ma pa tudi sigurno kakšno svoje veselje, tko da ni panike :)

Anonimni pravi ...

Ja, sem potrošila že kar nekaj filmov :) Mam čist digitalne razvade in še dobro, da jih ni treba kupovat. Kako smo s filmom šparali je že dolgo za nami.
Ja sej, jaz pa zavijam, ker se je sedaj vrgel v
HDTV predvajalnik in ima filmske maratone. No sam slika je pa fenomenalna.

LP

Sonja pravi ...

Draga Mankica,
čestitam za krasne fotke. Videla sem tudi, da boste imeli razstavo, krasno! Lep pozdrav.

Anonimni pravi ...

Fajn efekt.

mankica pravi ...

@Sonja pozdravljeni in dobrodošli na mojem blogu! Tako je, otvoritev razstave imam naslednjo sredo. Prisrčno vabljeni! :)

@Gregor, hej! Dolgo se nismo slišali! Hvala! :)

Anonimni pravi ...

hej hej :)
zelo kul blog, slike z dušo, čestitke za razstavo :) res ful lep blog in vesela sm da sm te odkrila :D
to use pa pišem pod to objavo, ker me zanima s kerim programom si nardila tele okvirčke od polaroidov?

lp, manja

mankica pravi ...

Manja pozdravljena in dobrodošla na mojem blogu! Hvala za lepe pohvale in čestitke! Lepo je slišati, ko so "zunanjim gledalcem" fotke všeč in ko vas ne pustijo povsem ravnodušne. Hvala tudi za pohvale o blogu! :)

Glede teh fotkic ... tole je en hecen programček, ki sem ga dobila na http://www.poladroid.net/ in si ga tam downloadala. Mislim, da je bila nekaj časa verzija samo za apple računalnike, ne vem pa, če so uploadali tudi že za pc. Tam povlečeš svoje fotkice not in pridejo ven take z okvirčki! Dobro, ne? :)

Upam, da se na moj blog vrneš še kdaj!

Lepo se imej,
Mankica