petek, 23. januar 2009

Večnamenske.

Na eni slovenskih spletnih strani so zapisali: Lestev ponuja obilo možnosti za zadovoljevanje najrazličnejših profesionalnih in zahtevnejših domačih potreb. Menda res, saj v naši prestolnici poteka mnogo del na cesti. In v istem dnevu lahko v centru Ljubljane opazujete spretnost plazečih se mojstrov takšnih in drugačnih lestev ... No, mojo pozornost so že pritegnili ;)


mankica

3 komentarji:

Lala pravi ...

Včeraj sem se sprehajala pol Ljubljani in nisem niti ene lestve opazila. Pa sem se kar dolgo časa sprehajala in delala kroge okoli Čopove. Kje je bila slikana prva slika (ne prepoznam SUK-a :D)?

mankica pravi ...

Lala, dobrodošla na mojem blogu! :)
Hehe, ja očitno je bil ravno takrat, ko sem skozi center šla jaz, pravi čas za plezanje po lestvah. :)
SUK sem skadrirala tako, da so videti samo tri črke. je pa to tista stavba nasproti DZS-ja pri MOL-u, v kateri je bila včasih neka trgovina z oblekami, zdaj pa imajo prostore not tudi DZS-jevci.

Vrni se na moj blog še kdaj!

uros pravi ...

barve, barve... super.