sreda, 4. februar 2009

Enooki na ogled postavi.


Razstavo je slavnostno odprl ljubljanski župan in se sprehodil mimo letošnjih razstavljenih fotografij.

V Kresiji je na ogled mnogo fotografij. Pa ne kakršnihkoli. Prav posebnih. Zbranih slik slovenskih fotoreporterjev. Slike, ki so na ogled v ljubljanski Kresiji (Stritarjeva 6), so posnete vsepovsod. Skozi oči toliko različnih fotografov, da je prav fino pogledati, kako se med seboj razlikujejo, a vseeno ostajajo enake. Enake zato, ker so jih posneli fotoreporterji, ki lovijo trenutke vsak dan. Ne samo v parlamentu, ko se politiki med seboj rokujejo, tudi na košarkaški tekmi v Hali Tivoli, ko Olimpija zmaguje, pa na ulicah slovenskih in tujih mest ter pod koncertnimi odri, v gledaliških dvoranah, mnogokrat na najbolj nemogočih mestih, kamor niti s FOTO PASS kartico ne moreš in kot ti PRESS ne pomaga kaj dosti ... Društvo slovenskih fotoreporterjev Slovenije Enooki s svojimi fotkami, pa ne samo s fotkami, temveč zgodbami in trenutki, polnijo strani dnevnega, tedenskega ali mesečnega časopisja, spletne strani. In beležijo čas, zapisan na fotko.


Razstava bo na ogled vse do ponedeljka, ko se bo zaključila z dobrodelno dražbo. Letos prvič na tej razstavi sodelujem tudi jaz s svojo fotko! Little Odessa ji je ime. In slikana je bila lani, v sklopu nastajanja reportaže o ruski četrti v New Yorku ...

Moja Little Odessa je na levi strani moje glave (Vsakdanjik ruske priseljenke v NYC. Na delo prihaja v zgodnjih jutranjih urah in stoji za 'izložbo', polepljeno z raznobarvnimi tulipani ter prodaja ruske slaščice. Skrbno jih spravlja pod plastične pokrove in v svoji modri halji z belim ovratnikom ter 'pol' nasmehom in glasnimi ruskimi besedami здравствуйте! (Zdravstvujte!) vsak dan čaka na ljudi, ki si bodo zaželeli njenih, domače pečenih ruskih specialitet ...) Držim pesti, da bo za fotko mogoče iztržiti vsaj nekaj evrčkov! ;)
tole fotkico naredil: Jaka Tomc

Zato vas še enkrat vabim na ogled razstave ter ponedeljkovo dražbo, na kateri bomo zbirali evrčke in nato zbrani izkupiček podarili v dobrodelne namene za nakup tehničnih pripomočkov za slepe in slabovidne otroke.



Se vidimo v ponedeljek ob 18.00 v Kresiji!


mankica


18 komentarjev:

Žiga Gričnik pravi ...

Čestitke! Fajn fotka izgleda! Za katero revijo oz. časopis pa si delala to reportažo?

anahribar pravi ...

Lepo. Grem pogledat, kr med malico službeno ;)

mankica pravi ...

@Žiga, hvala :) Ja, sej je taka prav ruska. Je bil en tip na razstavi, ki ni vedel, da je posneta v NYC, njen naslov je le Little Odessa (tako se sicer imenuje ruska četrt v NY) in tako stojim zraven, ko si ogleduje fotko in me vpraša, če je moja ... posneto v Rusiji ane? me je vprašal. In sme bila čist navdušena, da ga je spomnila na Rusijo! pa jst, da je Rusija v malem ... v New Yorku v ruski četrti. :) Ko bo objavljeno, sporočim!

@Ana, si šla pogledat? Kako so ti všeč fotkice.

Anonimni pravi ...

prav žal mi je, da ne bom utegnila priti!!! iz toskane licitirati pač ne bom mogla.

sicer se pa res ne bi branila kakšne dobre fotke, za slabovidne otročke imam pa še posebej tak socialni čut (wonder why).

držim pesti za little odesso ;)

Anonimni pravi ...

P.s.: js bi nazaj Hobota....

Anonimni pravi ...

Čestitke!!! Kolikor vidim fotko na fotki, aj lajkit!! :)

mankica pravi ...

Ula, hihi, ja, to pa iz Italije res ne bo šlo. (btw. za kako dolgo pa si šla v Toskano?)
Jep, na dražbi bo veliko zares dobrih fotk in držim pesi, da uspemo doseči čim višji izkupiček za te otroke.
Hvalaaaaaaaa, tudi jaz upam, da se najde kakšen licitator, ki mu bo moja fotka všeč :)

p.s.: ja, sej bom dala še Hobota kaj nazaj ;)

mankica pravi ...

Malea, hvaaaaaaaaaaaaalaaaaaaa :))

Anonimni pravi ...

v ponedeljek grem - izkljucno sluzbeno, skocim na par sestankov in pridem nazaj... sam ta pot in sestanki z direktorjem me vedno tako izcrpajo, noben dopust ni to!

ej manki, pridem kmal mal naokol. prijateljici raste trebuuuuuscek in bodo rabli eno dobro vilo. sam spola pa se ne vem (ampak sumim pa ze, hehe).

uros pravi ...

so v Kulturi na rtvju pokazal tvojo fotko, njim je očitno bla všeč ;) ko se že hvališ z NY, filmček je, ni? :)

mankica pravi ...

alt jr. kdaj je bilo??? joj, full dobro. sploh nisem vedla, saj bi sicer gledala :)

filmček spet je! očitno sem ga enkrat odstranila pa sem vmes na to že pozabila ... zakaj toliko povpraševanja po njem? :) sej ne, da je kaj narobe, ampak me vseeno zanima ;)

uros pravi ...

lahk si pogledaš na netu:
MMC RTV... avdio/video... kulturno/umetniške... stran 2(Kultura ob 22h 3. februar)
.
eh, bom šel polet tja in me zanima, kaj si nardila narobe :))

mankica pravi ...

Alt jr. odlično. hvala za navodila, kje pogledat za Kulturo :) moja fotka se ne pojavi samo enkrat, temveč celo dvakrat! hehe. ;)

.

glede na dobre odzive, ko sem filmček in foktice objavila ... ;) sicer pa - če rabiš kakšne info o NYC, sporoči!

Anonimni pravi ...

manki, kako je blo?

Goro pravi ...

Heeej jaz sme pa čiist pozabil na to razstavo!! Mi je tok žal ej!
Mankica čestita za fotko!! Kot so rekli že ostali, izgleda super!

Sicer pa tudi mene zanima, če se je tvoja fotka prodala in za koliko? Sem slišal, da se je na koncu nabralo res veliko slik.

Goro pravi ...

... nabralo res veliko denarja, sem mislil poveati. :D

Slike za denar.

mankica pravi ...

Ula in Rok, slike so šle odlično v promet! prav vesela sem, da je bil izkupiček tako visok! :) Zbrali smo nekaj čez 10.800 evrov. Moja je šla za šestdeset evrčkov. Malo pa sem le pomagala ;) In zdaj že visi pri mojem kupcu, novinarju Jakatu Tomcu, na steni. ;)

Anonimni pravi ...

Bravo!! Res je lepa fotka.