ponedeljek, 2. februar 2009

A state of mind.


Happiness. Radosti. In ta krasen sneg ... !

photo by my Mom. today in Ljubljana.


Naj bodo krasni dnevi, s snežinkami posuti! ;)

mankica

7 komentarjev:

uros pravi ...

aaa... mankica, pa kolk si stara?! noro!!

Anonimni pravi ...

Pa tole je kot bi gledala sebe pred pol ure, le da sta z mano v luft skakala še dva zmešana psa....:) Ja, sneg je fajn!

mankica pravi ...

@alt jr. hehe, zakaj vprašaš? ;)

@malea, dobrodošla na mojem blogu! ja, se strinjam, da je sneg zares super! ko sneži, se mi zdi, kot da sem v nekem drugem svetu, še posebej, ko ceste ostanejo nesplužene in ko lahko s skibuckami pljuskam po snežni brozgi (it sounds childish, right? ampak vseeno ... :)) , ki še ravno ni dovolj mokra, da bi mi čevlje premočila ... v bistvu postanem resnično radostna, ko snežinke tako padajo vsepovsod. super je! :)
p.s. upam, da se vrneš še kdaj na moj blog! ;)

Anonimni pravi ...

No ja, brozga pa meni "no go". Ravno zaradi premočenih čevljev. Ampak bela, nesplužena cesta...mmmmm, fino...:)

Drugače pa ja, še pridem...:)

uros pravi ...

res žviš v drugem svetu, boljšem ;) in samo mankica lahko spotakne mankico, pazi! :)

mankica pravi ...

@malea, kakšen sneg danes, ane? :) ceste so čisto bele. po moje so cestni delavci obupali nad pluženjem in bodo začeli, ko bo nehalo :))

@alt jr. hehe. no, upam, da do spotikanja ne bo prišlo ... ;) hehe.

Anonimni pravi ...

Prav neverjetno je, ja....men se vso jutro že smeji ob pogledu skozi okno... :))) Pri nas niti začeli niso plužit, tako da niso odnehali.. :)