sobota, 28. februar 2009

Ko so Butalci odšli ...


Pusta smo pokopali, coprnica Uršula je s svojimi sestricami na metli odpotovala nazaj na Slivnico, Butalci so spet prepustili oblast v Cerknem, kurenti pa skoraj odgnali zimo, v deželo pa že priklicali pomlad. Tudi v Ljubljani je bilo nadvse veselo in zdi se, da se ljudje še vedno radi vsaj za en dan preoblečejo, si nadenejo lasulje, našminkajo, v roke pa vzamejo čarobne paličice. In postanejo pusti. In zganjajo norčije. In skačejo naokoli. In ker sem bila lani ob tem času ležala z otečenim licem po operaciji modrostnih zob, je bilo zato letos toliko bolj navdušujoče in veselo. Tudi v mojih vrstah. :) Kdo bi si mislil, da bom za svojo masko dobila glavno nagrado in kdo bi si mislil, da bo letos moja ideja Gospodične Regice tako navdušila. Zares rada imam pusta. Zato, ker v deželo pride veselje. In zato, ker se po otroško veselijo tudi mnogi tisti odrasli, ki so vse ostale dni v letu nečimrni in resni ...


No, med obiskovalci sem srečala enega žabca, ampak tale žabica spodaj pa je zmagovalna maska. Regica Mankica. hm ... princa pa od nikoder. Samo belega konja sem srečala. Da mu ni pobegnil ... le kako bo s preobrazbo iz žabice v princesko(?) ... hehe.


mankica

6 komentarjev:

uros pravi ...

no, tole pa ni takšen dolgcajt, kot sem ga gledal na slikah karnevalčka v medijih in še kje :) živahne perspektive super pašejo norčavemu dogodku. kar vidi se, da si uživala... in to iz neposredne bližine! pa ne da si lezla tudi na tovornjačke?! sicer pa naj regice ne skrbi... za vsako žabico raste žabec na tem svetu, in bolj verjetno, cela mlaka teh paglavcev ;)

Žiga Gričnik pravi ...

Lepo si izkoristila široki kot, mi je všeč! Bi blo mogoče zanimivo poskusit še s kakšnim fish eyem kot je to storil Jure Kravanja. Hja če ni princa pa zgleda, da boš še kr nekaj časa žabica :)

mankica pravi ...

@Alt Jr. hvala!!! Tole pa je bila pa res lepa pohvala. It means a lot! Jep, res je, fuuuuulll sem uživala v fotkanju in skakala med maskami, ene par mask me je celo zagrabilo za pas in sem sredi povorke zaplesala kar s čarovniki, grajskimi gospodi, vrageci ... :)
Oh ja, komaj že čakam, da v mesto pride Ana Monro ali pa Klovnbuf ... to bo veselje ... :)

hehe, ja, žabci tega sveta ... če ne drugega, bo treba it iskat v kakšno drugo mlako :))


@Žiga, hvala!! Hej ja, hvala, sem šla pogledat Juretove fotke in je res fajn učinek! Bo si treba enkrat umisliti tudi ta objektiv :) sicer pa na nekaterih mojih fotkah včasih tudi že na fish eye vleče, da me folk sprašuje, pa kater objektiv maš ti to ... Hehe.

No ja, jaz še vedno verjamem v pravljice, tako da verjamem tudi v prince, supermene, betmene, žabce, miškoline in druga podobna bitja, tako da mislim, da sploh ni problema, pa četudi do naslednje pravljice ostanem regica ;)

Anonimni pravi ...

Odlična reportaža. Super perspektive.

Anonimni pravi ...

Hej, hej!

Sem rekel, da res pogledam tvoj blog, sploh letošnji pust in moram reči, da so res hude fotke!!

Kot je že nekdo prej omenil - huda perspektiva!! :)

Lp, Jure


P.s.: ko najdem nekaj več časa, se posvetim celemu blogu. :)

mankica pravi ...

Jure hej!

Dobrodošel na mojem blogu in full hvala za tvoj komentar! ;))
Hehe, sej si me videl, sem skakala tam med maskami in se na vse pretege trudila dobit kakšno fajn perspektivo. hehe.