sreda, 25. februar 2009

Last call for entries.



Že pred časom sem vas povabila na ogled in otvoritev moje razstave. Dobila sem mnogo odzivov in vsem, ki ste si šli ogledati moje fotke, se zahvaljujem. Upam, da so vam ti otroški pogledi, ki sem jih ujela na poteh daljne Azije, vsaj malo polepšali kakšen dan! ;)

Že v nedeljo bodo moje fotke zamenjale fotografije drugega avtorja, zato vas vse, ki ste si želeli ogledati mojo razstavo in še niste uspeli ali pa niste vedeli, da so fotke še vedno na ogled, vabim, da si fotke pogledate! Čarni smehljaji bodo na stenah STA Travel Cafeja (Trg Ajdovščina 1, nad Mobitelovim centrom v središču Ljubljane) vse do prihajajoče nedelje.


... tukaj pa je še nekaj v STA-ju razstavljenih fotkic otrok, posnetih med leti 2005 in 2008.


Mankica

2 komentarja:

uros pravi ...

jst sem bil :) to ni majhen zalogaj takole razstavo skup spravit. pohvaljena. maš sicer čist preveč rada otroke ;) ampak to ni tolk narobe... in otroci to vejo in ti radi povrnejo. takšne so potem tudi tvoje fotke.

mankica pravi ...

Uroš, hvala!! :) sem vesela, da ti je všeč. je pa res, da je bilo kar precej truda in dela vloženega, da je izpadlo tako kot je. in še taka perfekcionistka kot sem jaz ... :)