četrtek, 2. april 2009

Dvoličen ali resničen.

Monizem ali dualizem. Realnost ali fikcija? Levo ali desno. Prav ali narobe. Verjetno ali neverjetno. Cilj ali vrednota. Preprosto ali kompleksno. Definirano ali ne. Optimistično ali pesimistično. Danes, včeraj ali pa jutri in pojutrišnjem. Dan ali noč. Dvoličen ali resničen? Pa še marsikaj drugega. Vsak dan, na ulicah in med ljudmi.

Vprašanje je le, s kakšnimi očali gledati na ta naš svet.

mankica

11 komentarjev:

A. pravi ...

Živjo! :)

zanimivo...LP a.

mankica pravi ...

hej! :)) hvala ;)

pegaso pravi ...

Uu, na drugi fotki je pa naša stvaritev. Kamnita klopica, avtor oblike je pa g. Alen Ožbolt.
Ta je še kako resnična, pa težka tud ;)

mankica pravi ...

pegaso, super ste to naredili. škoda je le, da sameva tam nekje v kotu. hehe, videti je že težka, ja. sem ravno danes šla spet tam mimo in si jo podrobneje ogledala ;)

-Mihaaa- pravi ...

uf zelo vsec ideja, sicer ne vem kje ste dobili to zrcalce :d .. mi pa najbolj sede prva kjer mi zice na levi in desni dajejo obcutek kakor da je iz 4 delov oz daje nekaksen efekt notranjosti sten skatle

lp

uros pravi ...

nora očala :) tole je super, veš.

mankica pravi ...

@-MIhaaa-, živjo. hvala za tvoj komentar! ;) ja, se strinjam, tudi meni je najbolj všeč taprva, ker je tako zelo simetrična, ampak nekako drugih motivov tam naokoli ni bilo, tako da sem iskala vsaj čim več različnih strani, iz katerih bi lahko fotkala. To ogledalo je namreč nepremično in ni bilo kaj dosti možnosti kot pa fotkati levo in desno stran ogledala, potem pa še spredaj in zadaj :) hehe. aja, pa ta prva hiše je dejansko ista hiša kot na tretji fotki.

@alt jr., hvala ;)))

Gregor pravi ...

Zanimiv efekt.

Goro pravi ...

REEEes fajn! HAHA se je Arhiv Slo. zmanjšal za ene 30m :) -Če gledaš prvo fotko. Super izrabljaš okolje, res je super videt to, Mankica!

mankica pravi ...

@Gregor, hvala. Tole ogledalo sme zagledala na poti v mesto in se mi je zdelo zanimivo, ko sme od bližje pogledala, kako bi lahko naredila posnetek. no, tole je prišlo ven ;)

@Rok, hehe. Hvala!! :)))

Žiga Gričnik pravi ...

Kapo dol za tole opažanje! Tekst pa mi je prav tako zelo všeč!