nedelja, 24. maj 2009

K4.

Pisalo se je leto 1989, ko sem se jaz še igrala v peskovniku. Takrat se je rodila nova zvezda. Imenovala se je K4 in te dni praznuje svojih častitljivih 20 let. Še eno leto pa bo polnoletna tudi na drugi strani luže. Zagotovo je klub K4 večini od nas pustil kakšen spomin. In vsak dan ob večerih tam nekje v podzemlju piše nove zgodbe.

Tam so nekoč postopali Helena Blagne, tam je začenjal DJ Umek, nekoč so nastopili Kraftwerk, pa tudi Alenka Godec, Nuška Drašček, Zlatko, Trkaj, StrojMachine in drugi novodobni postopači moderne družabne scene. Rojevala se je alternativa. Tista, ki je mladim ponujala žaganje, piskanje, nabijanje, vriskanje, zibanje, cviljenje, slemanje, pankanje, rejvanje ... ponujala je rok, metal, pank, hiphop, rave, tehno, pop, balkan, grunge, jazz, alternativo in komercialo - in mnoge druge žanre, všečne publiki, ki se je vračala v ljubljansko podzemlje. In še danes vabi s svojim programom takšne in drugačne ljudi. Kjer ni važno kdo in kaj si, ker si pač tam zato, da se v ritmih preteklosti in sedanjosti zabavaš in izražaš na (samo)svoj način. Tam še danes nastajajo urbane legende in tam se še danes piše zgodovina. Slike so zapis časa in mlajši in starejši fotoreporterji so ga ujeli v 'Štirki', njihova dela pa bodo menda do jutri razstavljena v Galeriji Kapelica.


mankica

4 komentarji:

Žiga Gričnik pravi ...

Dobre fotke!

Unknown pravi ...

moj prijtelj, ki je videl te fotke je rekel: u, dobre fotke:) Jaz se pridružujem njegovemu mnenju.
Sicer pa sam še nikoli nisem bil v K4. Mogoče se kdaj namenim tja, čeprav moram priznati, da me niti ne vleče tja...

UrosG pravi ...

Na Stroje bom moral enkrat Elino peljat, so jo bobni na koncertu, ki ga je gledala po TVju čisto fascinirali. Otrpnila in samo slina je kapljala iz ust :) Fletne fotke drugače, čakam, pa na kakšno od Ubijalcev.

mankica pravi ...

@Žiga, hvala!! :)

@Martin, super, hvala, da tako razširjaš dober glas o mojem blogu! ;)) ja, K4 je specifičen klub, ampak včasih se tam zgodijo res kul večeri, koncerti in performansi ...

@Uroš, hehehe. V zadnjem mesecu sem bila dvakrat na StrojMachine in vedno pozabila čepke za ušesa ... in vedno mislila, da bom kar oglušela :) tako da je bolj varno poslušat na domači televiziji ;) sicer so pa res odlični. Mene vedno znova povsem navdušijo.