torek, 9. junij 2009

Sweet World of Words.

I'm back in orange. Je bil nekoč moj mini moto. :) Zdaj sem back in blogging, i guess :) Hvala najprej za vse komentarje, ki ste mi jih zapisali v tem času, ko sem bila stran od virtualnega sveta besed, fotografij in dogodkov, ujetih tu in tam. Maj in junij sta pač nora meseca. Zdaj se počasi vse umirja. Imamo lepo pomlad. Izpiti so že skoraj končani, pa tudi diploma napreduje, vse več časa pa bo tudi za tiste male neumnosti, ki jih skozi besede in slike rada delim z vami.

Tokrat vas vabim v slastni svet. Naj bo to dobrodošlica (ali raje - poslastica ;)) za nazaj v blogerski svet ;) zato, ponovno pozdravljeni na mojem blogu! :)



mankica

5 komentarjev:

UrosG pravi ...

Kje pa imajo takšne sladice, da se pridem malo podkrepit. Še eno uro do malice, pa takšne lušte narediš...grrrr :D

mankica pravi ...

hehe Uroš, se bo treba kar do Trsta zapeljati ;) tam imajo neko fantastično slaščičarno in verjetno najboljši sladoled na svetu :)))

Matej Molek pravi ...

damn, this photos make me hungry!:D hehe sem si vzel čas in pregledal tvoj blog, in sta mi tako vizualni kot tekstovni del zelo zanimiva, tako da keep on the good/interesting work!

Če sem iskren, že tvoje ime/vzdevek je zanimiv, tako da ni čudno, da je blog kul :D

mankica pravi ...

Mtei, dobrodošel v svetu mojih fotografij in besed! Upam, da se na moj blog vrneš kmalu spet kaj! ;)

hehe, to je super - če slika vzpodbudi pozitivna čustva, potem mi je uspelo narediti veliko. In če prikliče čustva, potem je to res krasno!

Hvala za vse lepe pohvale in vzpodbudne besede! Ko končam s pisanjem diplome, se bom ponovno posvetila blogu. Oh, toliko stvari imam, ki bi jih zvestim ogledovalcem in obiskovalcem mojega bloga rada pokazala in jih delila z vami, zato že komaj že čakam, da bom imela čas!

Hehe, jep, tole je kar moje ime - hvala za lepe besede! :)

Matej Molek pravi ...

Hvala za prijazno dobrodošlico Mankica ;) sem si shranil tvoj spletni dnevnik pod priljubljene, tako da bom zagotovo še kdaj prilezel v "tvoj svet" :) Tako da veliko kreativnega oz produktivnega pisanja pri diplomski nalogi in že čakam na naslednjo objavo ;)

Lepo se imej, se beremo, tipkamo, "gledamo" hehe :)