četrtek, 11. junij 2009

Pravijo, da je svetovna. Rekorderka, kakopak.

Pravijo, da je svetovna rekorderka. No, jaz jim nisem ravno verjela, dokler nisem videla nekaj tisoč kepic, ki so jih razdelili ... penasta jagoda, čokolada in vanilija (hja, ne nujno vedno v tem zaporedju :)) so se vpisale v knjigo rekordov. In ne samo, da je okusna tale naša Planica, zdaj ima še nov naziv! Res je postala svetovna rekorderka! Pa ne samo v dolžini pripravljenega sladoleda, upam si trditi, da tudi v kepicah, ki so jih naenkrat in v tako hitrem času razdelili mimoidočim čakajočim sladkosnedom. Hja, tudi jaz sem bila med njimi, ja. Če pa je bila videti tako okusnooooo ;))



mankica

4 komentarji:

malea pravi ...

Vzdušje zgleda fino, fotke so tut fajne, sam a veš da je to meni najbolj zanič sladoled, kar sem ga kdajkoli jedla. Pa jih nisem malo..

Master Obi Van pravi ...

Dobre fotke :)) predvsem hladne in sladke.. ahhh..
:)

mankica pravi ...

@Malea, ti, a veš, da tudi jaz Planice sploh nikoli ne kupim, moj ladoled je nek drugi, ki me nikoli ne razočara. A a veš, da me je tale planica zadnjič pošteno presenetila - tako fajn so jo ohladili, da je bila tako penasta, da dejansko nisem mogla verjet, da jem Planico ...

@Master Obi Van, pozdravljen na mojem blogu ;))
hvala, jup jup, mmmm sladke :)) kako sldko je bilo potem tale sladoled na sliki šele pojesti ... yum yum ;)

Goro pravi ...

ej, 6. od zgoraj oz. 4. od spodaj SUPER fotka Mankica!! ;)