nedelja, 14. junij 2009

Afna mala.

Danes. Danes je tako krasna nedelja. In v mojem avtomobilu števec kaže dobrih 32 stopinj. In ker zadnje dni pač svoje mislih držim tesno na vrvici in jim ne pustim prosto pot, je bil nedeljski oddih nekaj nadvse sproščujočega. No, vse lepo in prav, če oddih ne bi bil v enem ljubljanskih šoping centrov. :)) No ja, priznam, da je bilo nadvse fino. Pa čeprav sicer teh megalomanskih trgovin, ki skrivajo še na desetine manjšh in še manjših in še manjših in najmanjših trgovinic, ne obiskujem prav pogosto, je bil današnji dan resnično super. Na faksu so nas naučili, da so te trgovine-trgovinice-trgovinskice :)) prirejene posebej tako, da se ljudje tja pridejo sproščati. in preživijo tudi cele popoldneve tam. In 'lutajo' naokoli.

In danes sem se tudi jaz prepustila potrošniškemu duhu, ali raje - pustila sem glavo na pašo in se sprehodila naokoli. In se obuvala in preobuvala. In se afnala malo. S takšno in drugačno torbico, pa čevlji z vrtoglavimi petkami in oblekami z bleščicami in ... končni izkupiček? Prezračena glava (da se bo lahko naprej učila :)) pa še kakšna malenkost, ja ;)

mankica

5 komentarjev:

UrosG pravi ...

Čeprav nisem fan gležnar stil čevljev, amapak tile ne zgledajo švoh. Morda zaradi sprednjega dela, ki prevlada in tisto okoli gležnja ni tako opazno. So ostali v trgovini, ali te je premamilo?

mankica pravi ...

Uroš, hehe. Tile so ostali v trgovini. Dejansko so bili totalno nepraktični s tako visko peto in ne prav stabilni. No ja, malo probe je bilo pa vseeno fajn ;) potem ko sem se vrnila iz New Yorka lani (tam za punce skoraj ne dobiš superg, ker vse nosijo petke), sem se odločila, da bom tudi jaz nosila vsak dan petke, ker se mi zdi, da je na puncah tole videti res fajn, toda moja narava dela in način življenja mi dejansko tega ne omogočata najbolj :) bi si pa želela dejansko več nositi tudi petke vsak dan, ker se mi zdi pač lepo (pa menda je tudi seksi, pravijo nekateri ;)) hihi.

UrosG pravi ...

Definitivno peta naredi svoje, čeprav pretiravati z višino res ni potrebno. Dovolj je, da je čevelj lepo oblikovan. Je pa včasih bolje, da nekatere sploh ne bi obule petk, ker enostavno v njih "racajo".

Drugače vas pa občudujem, da v teh zadevah sploh kam pridete. Jaz bi se ubil za prvim ovinkom :D

Gregor pravi ...

Uroš, petke so mišljene samo za ženske ali pa tiste moške, ki imajo posebne seksualne preference... :)
Sicer pa diptih carski. Kombinacija vsega naredi vse skupaj zelo zanimivo.

mankica pravi ...

hehe, uroš in gregor ... čeprav mislim, da bi blo fajn, da bi bili tut fantje vsaj enkrat v življenju primorani nosit petke, da bi dejansko razumeli, kako težko zna biti včasih nositi ;)) hihi.

sicer pa gregor, full hvala za pohvale. :))